tromaktiko: Σχετικά με το τσιγάρο

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με το τσιγάρο



Τελικα βλεπω με λυπη μου οτι η πατριδα μου γονατιζεται και καποιοι ασχολουνται με το κομματι που τους πεταξε το κρατος να ασχοληθουν το θεμα του τσιγαρου...
Δικαιωμα ειναι φυσικο του καθενος να ασχολειται με οτι θελει αλλα ακους διαφορα παλαβα..1ον απο ποτε μια καφετέρια θεωρειται δημοσιο μερος???μαζι πληρωνουμε τους φορους της??μαζι την ανοιγουμε??2ον εκει που ξεκινανε τα δικαιωματα του αλλου σταματανε τα δικα μας..σεβομαι οτι καποιοι δε θελουν να αναπνεουν καπνο τσιγατου...εκείνοι σεβονται οτι εγω θελω να καπνισω??το τι θα κανει ο καθένας στο δικο του σπιτι μαγαζι ειναι δικαιωμα του!!!!το μαγαζι δεν ειναι δημοσιο μερος ειναι δικο μου πχ εγω πληρωνω τους φορους και θα το κανω οτι θελω ειτε μη καπνιστων ειτε καπνιστων οτι με συμφερει και οτι θελω!!!αυτο ειναι δημοκρατια κυριοι αντικαπνιστες!!!!αλλιως κατα τον ιδιο τροπο να φτιαχτει κινημα κατα του co2(διοξειδιο του ανθρακα)που ειναι και ης 3πλουν θανατηφορο απο το καπνισμα και να βγαινουμε να κοιταμε τις εξατμισεις!!!! αυτη ειναι η φασιστικη λογικη σας κύριοι αντικαπνιστες!!σας ενοχλησε κανεις???φτιαχτε μαγαζια μη καπνιστων σας ειπε κανεις καπνιστης οχι???εσεις ασχολειστε με το δικαιωμα των αλλων..οι αλλοι καταλαβαινουν το δικαιωμα το δικο σας...αλλλα εσείς θέλετε φασισμο!!!καθολικη και με το ξυλο απαγορευση...γι αυτο και αυτοι που ειναι λογικοι και δεν καπνιζουν δεν σας ασπαζονται..αν θέλετε να κανετε τοσο καλο περιμενω να σας δω τι θα κανετε λοιπον και με τις εξατμισεις!! οπου τα παιδια ολων αναπνεουν καρκινο 3πλασιο απο το τσιγαρο!!!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!