tromaktiko: Απάντηση στο: "Πληρώνουμε για να κάνουν κόντρες οι Ζητάδες;"

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο: "Πληρώνουμε για να κάνουν κόντρες οι Ζητάδες;"



Κάποιος που ήταν παλιά Ζητάς θα σου απαντήσει ότι κάποιος κακοπροαίρετο να τον πω,ότι τα ήξερε όλα να τον πω,πολλά θα μπορούσα να τον πω...
(καλή ώρα σαν και εσένα) μου είχε δημιουργήσει πρόβλημα όταν έτρεχα με το ζευγάρι μου σαν τρελός για συναλλαγή που γινότανε για ναρκωτικά.Μας είχε κλείσει που λές αγαπητή αναγνώστρια τον δρομο(ηταν στενο στην Κυψέλη και δεν μπορούσαμε να περασουμε)και όταν του φώναξα να κάνει στην άκρη είπε αν βιάζεσαι γιατι δεν βάζεις φάρο και σειρήνα?Βέβαια του ανθρώπου(καλή ώρα σαν και εσένα) τι να του πω?¨Οτι ο φάρος φαίνεται απο χιλιόμετρα μακριά και θα μας έβλεπαν οι διακινητές ναρκωτικών?Ότι έπρεπε να πάω πολύ γρήγορα στο συμβάν,αλλα αθέατος όσο μπορούσα?ότι τρέχοντας σαν τρελός χωρίς φάρο καταρχάς εγώ κινδυνεύω πιό πολύ και θα μου ήταν το πιό εύκολο να βάλω φάρο ,ώστε και τα αυτοκίνητα να με εβλεπαν και να μου άνοιγαν χώρο,αλλα και οι παράνομοι να με έβλεπαν ώστε να έφευγαν και εγώ όταν έφτανα ,απλά να μην κινδύνευα από τα πυρά τους?Δεν μπορούσα να του τα πω αυτά βέβαια,αλλα τα λέω σε εσένα που είχες την καλοσύνη να πάρεις πινακίδες και να καταγγείλεις το συμβάν..Εύχομαι όταν τους χρειαστείς να πάνε με το γράμμα του Νόμου και με τα όρια ταχύτητας που ορίζει ο Κ.Ο.Κ.Και να εύχεσαι αυτή η σπατάλη των χρημάτων του Ελληνικού Λαού να συνεχίσει να γίνεται ώστε να έχουμε Αστυνομία στον δρόμο...Άραγε όταν διαβάσαμε μέσα από εδώ την σπατάλη στα κινητά όλων των Βουλευτων μας(μιλαμε για 5000 τηλ ο καθένας),χωρια των Γραμματεων και λοιπών,ή για το ρεβεγιόν του αντιπροεδρου(τρομαρα του)σε βασιλική σουιτα,η τα 80 εκατομμύρια για προμήθεια σε 4 υποβρυχια εκει δεν σου αβενηκε το αιμα στο κεφαλι?Σου ανέβηκε απο την γρηγορη εκκίνηση των Ζηταδων?Μήπως πρέπει να το κοιταξεις τώρα που είναι νωρίς?

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!