tromaktiko: Απάντηση στο: "ΟΤΕ & εξυπηρέτηση πελατών"

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο: "ΟΤΕ & εξυπηρέτηση πελατών"



Μέχρι πριν λίγο καιρό δούλευα κι εγώ στο κέντρο αναγγελίας βλαβών του ΟΤΕ. Γνωρίζω λοιπόν ότι όντως κάποιες φορές στις περιπτώσεις καλωδιακών βλαβών...
, υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση στην αποκατάσταση της βλάβης. "Ήθελα απλώς να διευκρινίσω ότι οι υπάλληλοι στο 121 στέλνουν συνεχώς ειδοποιήσεις στα τεχνικά συνεργεία και τους ενημερώνουν ότι υπάρχουν πολλά παράπονα από πελάτες και πρέπει να δράσουν πιο άμεσα. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι όλοι οι τεχνικοί ''άγιοι'' και όντως καποιες φορές καθυστερούν την αποκατάσταση χωρίς να υπάρχει κα΄ποιος λόγος. Υπάρχουν όμως και εκείνοι που προσπαθούν και δουλεύουν νυχθημερόν για να είναι σωστοί στη δουλειά τους.
Όσο για τα γειτονικά σπίτια που έχουν τηλέφωνο από άλλη εταιρεία 2 πράγματα συμβαίνουν, είτε η σύνδεσή τους περνάει από άλλο καλώδιο είτε έχει αρχίσει να γίνεται σταδιακή αποκατάσταση της βλάβης και αυτοί έτυχε να έχουν τηλέφωνο πιο γρήγορα από εσάς.
Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι όλα στον ΟΤΕ δουλεύουν όπως θα έπρεπε ( προσωπικά είμαι συνδρομητής άλλου παρόχου) , αλλά ειδικά στο θέμα των βλαβών που το έχω ζήσει στο πετσί μου όπως λέμε, ειλικρινά από πλευράς 121 γίνεται το καλύτερο δυνατό.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!