Βεβαίωση κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αγωγή, ανακοπή ΚΕΔΕ, αίτηση αναστολής, ένσταση εκλογική, αίτηση ακύρωσης) εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος:
Διεκπεραιώνεται μέσω φυσικής παρουσίας στα Διοικητικά Πρωτοδικεία ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών.
Αρμόδιος φορέας: Διοικητικά Πρωτοδικεία.
Κόστος: 1 ευρώ (όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα) ή 2,75 ευρώ (όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο).
Ιστοσελίδα: http:www.ermis.gov.gr
Νομικό πλαίσιο: ΦΕΚ 1192/Β/26.08.2003
Διαδικασία και απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη χορήγηση βεβαίωσης κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος:
-Αίτηση χορήγησης βεβαίωσης κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αγωγή, ανακοπή ΚΕΔΕ, αίτηση αναστολής, ένσταση εκλογική, αίτηση ακύρωσης) εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος).
-Μεγαρόσημο 0,50 ευρώ.
Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα ή όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο.
-Τ.Π.Δ. 0,60 ευρώ.
Όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο.
-Τ.Σ.Ν. και Κ.Ε.Α.Δ. 1,15 ευρώ.
Όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο.
Μεγαρόσημο 0,50 ευρώ (για τη βεβαίωση).
Όταν η αίτηση υπογράφεται από τον ίδιο τον αιτούντα ή όταν η αίτηση υπογράφεται από πληρεξούσιο δικηγόρο.
Διαδικασία:
Ο Πολίτης προσέρχεται στο Διοικητικό Πρωτοδικείο ή στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών της επιλογής του για να αιτηθεί τη χορήγηση βεβαίωσης κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αγωγή, ανακοπή ΚΕΔΕ, αίτηση αναστολής, ένσταση εκλογική, αίτηση ακύρωσης) εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.Στα Κ.Ε.Π.:
1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.
2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.
3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).
4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει.
Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ και παραλαμβάνει τη βεβαίωση κατάθεσης ή μη ενδίκου βοηθήματος (προσφυγή, αγωγή, ανακοπή ΚΕΔΕ, αίτηση αναστολής, ένσταση εκλογική, αίτηση ακύρωσης) εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος.