tromaktiko: Ανατολική Θεσσαλονίκη-Απεργία Φαρμακοποιών

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Ανατολική Θεσσαλονίκη-Απεργία Φαρμακοποιών




Είμαι αγανακτισμένος (το λιγότερο) με την απεργία των φαρμακοποιών! Και εξηγούμαι:
Καλά κάνουν & κλείνουν τα μαγαζιά τους για να διεκδικήσουν ότι θέλουν.
Εγώ & το παιδί μου γιατί να ταλαιπωρηθώ; Είναι απαράδεκτη η στάση του συλλόγου τους-ή όποιος άλλος είναι υπεύθυνος για το πρόγραμμα διανυκτερεύσεων και εφημεριών κατά τη διάρκεια της "απεργίας"! Δεν μπορείτε κύριοι να εξαναγκάζετε τον κόσμο των περιχώρων της Ανατολικής Θεσσαλονίκης να "κατέβει" μέχρι την Καλαμαριά για να βρει ανοιχτό φαρμακείο!ΘΕΡΜΗ, ΜΙΚΡΑ, ΠΕΡΑΙΑ, ΠΛΑΓΙΑΡΙ, ΤΡΙΛΟΦΟΣ, Ν.ΕΠΙΒΑΤΕΣ, ΑΓ,ΤΡΙΑΔΑ, Ν.ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ, ΕΠΑΝΩΜΗ (και ποιος ξέρει πόσοι ακόμ! η!) ΧΩΡΙΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!!!!! Όταν πήγα στη φαρμακοποιό μου την προηγούμενη Πέμπτη μου είπε ότι θα έιναι κλειστά Παρασκευή & Δευτέρα. Και όταν χρειάστηκα κάτι για το 2 ετών αγοράκι μου την Κυριακή το απόγευμα (που προσβλήθηκε από ίωση & ανέβασε πυρετό) ψάχνοντας για φαρμακείο καταλάβα ότι οι αγηπητοί συμπολίτες μας δεν είχαν σκοπό να ανοίξουν μέχρι την Τετάρτη!!! Για να μην αναφέρω εμένα που "φουντωσε" η Δευτέρα η αλεργία μου & με το ζόρι κρατώ τα μάτια μου ανοιχτα! Και άντε καλά εγώ δεν ενημερώθηκα. Δεν μπορούσε κανείς ! να σκεφτεί να μην αφήσει τόσο κόσμ! ο χωρίς φαρμακείο; 200.000 κόσμου (τυχαίο το νούμερο, μπορεί να είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο) εξαναγκάζονται να ψάχνουν φαρμάκειο σε άγνωστες γειτονιές! ΑΝ ΕΓΩ ΑΥΡΙΟ ΚΑΝΩ ΑΠΕΡΓΙΑ & ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ, ΕΓΩ ΘΑ ΦΤΑΙΩ;;;;;;
ΓΙΑΤΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΒΡΕΙΣ. ΦΑΡΜΑΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΑ, ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ;;;;;

Ένας αγανακτησμένος Έλληνας.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Τα σχόλια δικά σας....
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!