Λόγω οικονομικών δυσκολιών, δεν έχω πληρώσει το τελευταίο λογαριασμό στο κινητό μου με αποτέλεσμα να έχει μπει φραγή.
Μέχρι εδώ καλά. Επειδή προβλέπω ότι η δυσκολία θα συνεχίσει, καλώ ως υπεύθυνος καταναλωτής την Cosmote για να ζητήσω αλλαγή προγράμματος, ώστε να μειωθεί το πάγιό μου και να μπορώ να ανταπεξέλθω. Και η απάντηση με αφήνει άναυδο! "Δεν μπορούμε να σας αλλάξουμε πρόγραμμα γιατί έχει φραγή το κινητό σας. Πρέπει πρώτα να το εξοφλ! ήσετε και μετά να αλλάξει". Στην αντίρρησή μου ότι έτσι, στο μεταξύ θα χρεωθεί και 2ο υψηλό πάγιο και τότε σίγουρα δεν θα μπορώ να πληρώσω, η απάντηση είναι "δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε"! Παράλογοοοο!!!
Αναγνώστης