tromaktiko: Προσοχή στην Cosmote!

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Προσοχή στην Cosmote!



Αγόρασα μια συσκευή κινητού τηλεφώνου στης αρχές Φεβρουαρίου (02/02/2011) από κατάστημα COSMOTE στην Θηβών στο Περιστέρι (ΝΟΚΙΑ C7 ) .
‘Oλα καλά μέχρι εδώ! Το μονό πρόβλημα που είχα ήταν με την εφαρμογή ovi store, μετά από επίσκεψη στο κατάστημα που αγόρασα το τηλέφωνο και προσπάθεια της υπαλλήλου(πολλή εξυπηρετική) δεν καταφέραμε κάτι! Εγώ απευθύνθηκα τότε στην NOKIA Ελλάδας , κάναμε κόπιες ενεργές αλλά τίποτα! Με τα πολλά μου είπαν ότι είναι θέμα αναβαθμίσης της συσκευής και ότι πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμη για την συσκευή μου!
Σήμερα Δευτέρα 28 Φεβ. 11 επισκέφτηκα το NOKIA STORE του Περιστεριού για να αφήσω το τηλέφωνο μου για την αναβάθμιση μου! Την όπια θα παραλάμβανα μετά από 2-3 ώρες !
Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το κατάστημα με ενημερώσαμε ότι η συσκευή που είχα αγοράσει ήταν παρεισαγωγή από τα ενωμένα Αραβικά Εμιράτα και ότι δεν με κάλυπτε η επίσημη NOKIA
Τότε μετά από επίσκεψη στο κατάστημα απέτησα να μου αλλάξουν το τηλέφωνο, και μου είπαν ότι δεν υπαρχει πρόβλημα και ότι μου τύχει για τα δυο επόμενα χρόνια (που είναι η εγγύηση της συσκευής και καλά! Γιατι δεν έχω κόπια επίσημη εγγύηση που να λέει ότι θα με καλύπτουν! Παρά την επιβεβαίωση της υπαλλήλου!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!