tromaktiko: Προς θύματα του παιχνιδιού Deal του ΑΝΤ1

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Προς θύματα του παιχνιδιού Deal του ΑΝΤ1



Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένα κανάλι χρησιμοποιεί ως αντιπερισπασμό ένα τηλεπαιχνίδι για να εξασφαλίσει κοινό για κάποια άλλη του εκπομπή...
Πιστεύω ότι κυκλοφορεί τόση ματαιοδοξία στις ελληνικές φλέβες που ίσως και κάποιοι να πλήρωναν για να παραβρεθούν σε κάποιο πλατό και να τους πάρει έστω και ξώφαλτσα λίγο η κάμερα. Ίσως το κάνουν για να δούν πώς "γράφουν" οι υποψήφιοι παίχτες στον φακό....

Το ΠΡΟΒΛΗΜΑ που θα έπρεπε να μας απασχολεί είναι ότι για να συμμετάσχει κανείς σε κάποιο τηλεπαιχνίδι πρέπει να περάσει από casting!!! Πρόσφατα έμαθα ότι και για το Money Drop γίνεται interview για να δούνε πώς γράφεις στον φακό και πώς αντιδράς στις ερωτήσεις. Δεν κατάλαβα δηλαδή;;;..για να παίξει κάποιος δεν αρκεί απλά το να δηλώσει συμμετοχή; Τότε στα τρέιλερ του «δηλώστε συμμετοχή..» ας λένε επίσης «πήγαινε κομμωτήριο, κάνε πλαστική, βάλε μίνι» και βλέπουμε. Τώρα μου λύθηκε η απορία γιατί το 90% των ανθρώπων που συμμετέχουν σε τέτοια παιχνίδια είναι εμφανίσιμοι!
Αναγνώστρια

---------------------



Οσον αφορά τα τηλεπαιχνίδια της τηλεόρασης γενικά και όχι μονο του DEAL έχω να πω το εξής: Έχω δηλώσει κατά καιρούς συμμετοχή σε πάρα πολλά τηλεπαιχνίδια: MONEY DROP,DEAL,"ΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ", Η ΛΙΣΤΑ, και πολλά άλλα που δεν θυμάμαι τώρα.. Εδώ και κάποια χρόνια όπως καταλάβατε δηλώνω συνέχεια συμμετοχη σε τηλεπαιχνίδια.. ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν έπαιξα σε κάποιο απο αυτά!! πάντα με καλούσανε με την πρόφαση: "ελατε για συνέντευξη" κ! αι γω ο μ...ας πηγαινα!Όλες αυτές τισ φορές που πήγα υποτίθεται για συνέντευξη, ΠΟΤΕ δεν έδωσα συνέντευξη.. Πέρναγα μια απίστευτη ταλαιπωρία ορθοστασίας και στο τέλος κατέληγα να είμαι απλά στο κοινό. Αυτό που κατάλαβα λοιπόν είναι πως ακόμα και στα τηλεπαιχνίδια θέλεις ΜΕΣΟΝ!!
Έλεγα:"δεν μπορεί να χρειάζομαι μέσον και εκεί.."
Οι υποψίες μου επαληθεύτηκαν όταν μια βραδυά σε μια μου έξοδο βρέθηκε απο σπόντα στην παρέα μου(φιλος φιλου μου) ένας άνθρωπος που δούλευε ως ηχολήπτης σε κάποιο μεγάλο κανάλι.όταν λοιπον τον ρώτησα για τα τηλεπαιχνίδια τι παίζει μου απάντησε ευθαρσώς: "για φέτος τελειώσανε τα γυρίσματα,αλλά αν του χρόνου θέλεις να παίξεις πάρε με τηλ να το κανονίσω!!"
Δυστυχώς για μένα έχασα το τηλ του.
Πέρσι βρέθηκα για μια ακόμα φορα στο κοινό γνωστου τηλεπαιχνιδιού.Η διαδικασία ήταν η εξής:όταν μπαίναμε στο κοινό μας μοιράζανε από ένα νούμερο καθώς γινότανε κλήρωση για το ποιος από το κοινό θα παίξει..Όλως ΤΥΧΑΙΩΣ τα άτομα που κληρωθήκανε φορουσαν κουστούμια και οι γυναίκες τουαλέτες!
Αυτά λοιπόν φίλοι μου για τα τηλεπαιχνίδια..Αυτό που τους χρειάζεται είναι στο επόμενο τηλεπαιχνίδι που θα βγει στην τηλεόραση να μην δηλώσει ΚΑΝΕΙΣ συμμετοχη να δούμε τι θα κάνουν τα λαμόγια που μοιράζονται τα λεφτά ματεξύ τους!!

Aναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!