Οντας σε εγγυηση (συμφωνα με την κοινοτικη οδηγια, η οποια καθιστα σαφες οτι η παρεχομενη εγγυηση ειναι τουλαχιστον δυο ετων) πηγα το μηχανημα στο...
καταστημα που τον αγορασα, οπου εκπληκτος ακουσα τον υπαλληλο να μου ανακοινωνει οτι ο εκτυπωτης ειχε μονο ενα χρονο εγγυση, συμφωνα με το Ν. 3043/2003 (ΦΕΚ Α' 192/2002), στον οποιο ενσωματωνεται η 1999/44/ΕΚ κοινοτικη οδηγια, η οποια αρει την υποχρεωτικη εφαρμογη της 2ετους εγγυησης. Σε επικοινωνια μου με την HP μου επιβεβαιωσαν οτι η εγγυηση ειναι για ενα χρονο και με πληροφορησαν οτι η HP δεν εχει service στην Ελλαδα, ως εκ τουτου το μηχανημα πρεπει να αποσταλεί για επισκευη στο εξωτερικο και αυτο θα κοστισει 105 ευρω + ΦΠΑ (τον εκτυπωτη τον αγορασα 71 ευρω!)
Συμπερασμα: Μακρια απο τετοια μαγαζια που μετα την απομακρυνση απο το ταμειο σού κανουν τον κινεζο και σφυριζουν κλεφτικα (στην κυριολεξια). Μακρια απο την HP που αγνοει τη νομοθεσια. Μακρια απο οσους αγνοουν την εννοια "πελατης" και τα οποια δικαιωματα συνεπαγεται αυτη η λεξη. Χιλιες φορες καλυτερα απο μαγαζια του εξωτερικού που ξερουν τι σημαινει aftersales service και Νόμος.