tromaktiko: Eκκλησια-πολιτικός γαμος

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Eκκλησια-πολιτικός γαμος



Πριν λιγο χρονικο διαστημα μου εκανε την τιμη ζευγαρι φιλων μου να τους βαφτισω το παιδακι τους.Και ενω ολα ηταν κανονισμενα ο παπα της εκκλησιας μου απαγορευει να γινω αναδοχος λογω του πολιτικου γαμου που εχω κανει.θα πρεπει να αναφερω οτι και εγω και η γυναικα μου ειμαστε θρησκευομενοι ανθρωποι εχουμε κανονισει τον θρησκευτικο μας γαμο για το καλοκαιρι και πως οι λογοι που μας οδηγησαν να κανουμε πολιτικο γαμο πρωτα,ητανε επαγγελματικοι και δεν εχουν σχεση σε καμμια περιπτωση με την πιστη μας.Πειτε μου σας παρακαλω,πως να κρινουμε την σταση του ιερεα?Κανενα ιχνος μετανοιας για εμας τους αφορισμενους?θα ηθελα ακομα να ρωτησω ποια ειναι η επισημη σταση της εκκλησιας?υπαρχει καποια αποφαση της ιερας συνοδου επι του θεματος η ο καθε ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ενεργει οπως θελει.....και πως εν τελει εμενα που μου αρνειται αυτην την ωρα να γινω αναδοχος, το καλοκαιρι θα με παντρεψει γνωριζοντας οτι εχω κανει πρωτα πολιτικο?
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!