Αυτό το πολύ λεπτό επίχρισμα, μειώνει την τριβή και επιτυγχάνει μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμων, ενώ ήδη χρησιμοποιείται σε στρατιωτικά αεροσκάφη των ΗΠΑ. Είναι ένα πολυμερές υλικό το οποίο εφάπτεται και συγκολλείται με την επιφάνεια του χρώματος και προσθέτει μόνο 4oz στο βάρος του αεροσκάφους. Το επίχρισμα μειώνει την επικόλληση μικρό-σωματιδίων σε όλες τις εξωτερικές επιφάνειες του αεροσκάφους (φτερά, μύτη, κτλ), με αποτέλεσμα την αύξηση της ολισθηρότητας. Οι κατασκευαστές του επιχρίσματος υπολογίζουν ότι θα μπορούσε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων της easyJet κατά 1-2%. Η εταιρία ήδη χρησιμοποιεί το επίχρισμα σε οχτώ αεροσκάφη της με στόχο να συγκρίνει την κατανάλωση καυσίμων αυτών με τον υπόλοιπο στόλο στη διάρκεια μιας 12μηνης δοκιμαστικής περιόδου.
Από την ίδρυσή της το 1995, η easyJet, επιδιώκει την αύξηση της αποδοτικότητάς της, ώστε να διατηρεί τα κόστη της χαμηλά. Οι επιβάτες επωφελούνται από τις χαμηλές τιμές και τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Ως αποτέλεσμα, ένας επιβάτης ταξιδεύοντας με την easyJet, είναι υπεύθυνος για 22% λιγότερες εκπομπές CO2, , σε σύγκριση με έναν επιβάτη μιας κλασικής αερογραμμής, όταν και οι δύο διανύουν την ίδια διαδρομή με ίδιου τύπου αεροσκάφος.
Αυτό επιτυγχάνεται από ένα ευρύ φάσμα επενδύσεων και καινοτομιών. Πιο συγκεκριμένα, ο σύγχρονος στόλος της easyJet απαρτίζεται από 194 αεροσκάφη, με μέσο όρο ηλικίας μικρότερο των 4 ετών, ενώ μεγάλος αριθμός των αεροσκαφών της φέρουν προηγμένης τεχνολογίας κινητήρες «Τech Insertion engines”. Παράλληλα, η easyJet σήμερα πετυχαίνει μέσο ετήσιο δείκτη πληρότητας που υπερβαίνει το 87%, ο οποίος είναι υψηλότερος εκείνου των υπολοίπων ευρωπαϊκών αερογραμμών.
Τα αεροσκάφη της easyJet, σε αντίθεση με άλλες εταιρίες, χρησιμοποιούν μονό κινητήρα κατά την τροχοδρόμηση, καθώς και λιγότερο επίγειο εξοπλισμό για την εξυπηρέτησή τους. Με αυτόν τον τρόπο, η easyJet πετυχαίνει περισσότερη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στο έδαφος. Τέλος, επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του αεροσκάφους χρησιμοποιώντας ειδικά χαλιά μειωμένου βάρους. Ταυτόχρονα, η αεροπορική εταιρία εξετάζει το ενδεχόμενο εγκατάστασης ελαφρύτερων καθισμάτων στην καμπίνα.
Η Carolyn McCall, CEO της easyJet δήλωσε: «Η easyJet είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένη για τη δοκιμή του ειδικού επιχρίσματος στα αεροσκάφη μας. Η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα είναι στο DNA της easyJet. Νέοι τρόποι και μέθοδοι που θα μειώνουν την κατανάλωση καυσίμων των αεροσκαφών μας θα είναι προς όφελος των επιβατών μας, οι οποίοι θα έχουν πρόσβαση σε ακόμη χαμηλότερες τιμές, ενώ παράλληλα θα επιτυγχάνεται και ο στόχος μας για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.»