tromaktiko: Του ξεράθηκαν τα φυτά στο Farmville και ήθελε να αυτοκτονήσει!

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Του ξεράθηκαν τα φυτά στο Farmville και ήθελε να αυτοκτονήσει!



Ποιος δεν έχει θυμώσει και ξεσπάσει επειδή έχασε σε ηλεκτρονικό παιχνίδι; Άλλος ξεσπά φωνάζοντας, άλλος δίνοντας μερικές… ξεγυρισμένες κλωτσιές στο ηλεκτρονικό παιχνίδι, άλλος σπάζοντας κανένα μικροαντικείμενο… Υπάρχουν όμως και οι ακραίες μορφές αντίδρασης όπως αυτή που επέλεξε ένας 22χρονος φοιτητής στη Στερεά Ελλάδα ο οποίος απείλησε ότι θα αυτοκτονήσει επειδή ξεράθηκαν τα φυτά στην… ηλεκτρονική φάρμα του!
Το απίστευτο περιστατικό εκτυλίχθηκε πριν από λίγες ημέρες στη Στερεά Ελλάδα. Ο νεαρός άνδρας ήταν εθισμένος (όπως και εκατομμύρια άλλοι ανά τον κόσμο) στο δημοφιλές διαδικτυακό παιχνίδι «ηλεκτρονικών αγροτών» Farmville.
Το συγκεκριμένο παιχνίδι βάζει τους χρήστες στη θέση ενός κανονικού αγρότη που πρέπει να θερίσει, να σπείρει, να αρμέξει και γενικώς να κάνει όλες τις απαραίτητες γεωργικές εργασίες. Προϋποθέτει μάλιστα οι εργασίες αυτές να γίνονται στην ώρα τους και έτσι οι εθισμένοι χρήστες ξυπνούν νωρίς το πρωί για να συνδεθούν στο παιχνίδι και ν’ αρμέξουν τα ζώα ή πρέπει να κάνουν συγκεκριμένες ημέρες τη συγκομιδή των φρούτων αλλιώς θα πέσουν!
Ο 22χρονος φοιτητής, λοιπόν, δεν πρόλαβε -για τους δικούς του λόγους- να θερίσει τα ηλεκτρονικά του φυτά και έτσι έστειλε απογοητευμένος μήνυμα στην εταιρεία για να του… επιστραφούν τα φυτά του καθώς είχε πολύ σοβαρούς λόγους που δεν πρόλαβε να θερίσει.
Η αρνητική απάντηση της εταιρείας έκανε έξαλλο τον νεαρό ο οποίος απάντησε ότι ήθελε πίσω τα φυτά του αλλιώς θα αυτοκτονούσε! Αμέσως στα γραφεία της εταιρείας στο εξωτερικό επικράτησε συναγερμός και ειδοποιήθηκε η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στην Αθήνα.
Με αστραπιαίες κινήσεις εντοπίστηκε η διεύθυνση του νεαρού ο οποίος ήταν ευτυχώς καλά στην υγεία του. Σε κάθε περίπτωση, όμως, για την ψυχολογική του βοήθεια η αστυνομία κάλεσε ψυχολόγους Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης για τη στήριξη του 22χρονου νεαρού.
Όπως έχουν σημειώσει, πάντως, ψυχολόγοι κατά καιρούς είναι ανησυχητικά αυξανόμενα τα δείγματα από νεαρά -κυρίως- άτομα τα οποία βιώνουν σα μια δεύτερη πραγματικότητα (ίσως και σε βαθμό που ξεπερνά την πρώτη) το περιβάλλον ενός βιντεοπαιχνιδιούμε αποτέλεσμα μία αρνητική εξέλιξη σε αυτά να νιώθουν ότι επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τη ζωή και την καθημερινότητά τους.
star.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!