Και στην 2η θέση βλέπουμε ένα όνομα που μάλλον δεν θα δούμε μέσα στη χρονιά. Ο Kamui Kobayashi με την Sauber C30 έκανε τον 2ο καλύτερο χρόνο της ημέρα. Ο Ιάπωνας αντιμετώπισε και πάλι προβλήματα με το μονοθέσιό του το απόγευμα.
Και πάλι στις πρώτες θέσεις η Ferrari με τον Fernando Alonso. Ο 056 της Ferrari έγραψε και πάλι τα περισσότερα χιλιόμετρα απ’ όλους, αφού ο Ισπανός ολοκλήρωσε 115 γύρους. Ο Ισπανός έκανε μικρά stint το πρωί, ενώ το απόγευμα έτρεχε με πολλά καύσιμα στην F150th Italia.
Συνεχίζονται οι καλές εμφανίσεις για την μικρή αδερφή της Red Bull, Toro Rosso (που σημαίνει κόκκινος ταύρος στα Ιταλικά), με τον Sebastian Buemi κα γράφει τον 4ο καλύτερο χρόνο της μέρες, μόλις 139 χιλιοστά πίσω από τον Ferni.
Αυτό που είδαμε σήμερα είχαμε χρόνια να το δούμε, αφού ένας Senna ήταν μέσα σε μια μαύρη-χρυσή Lotus, αν και ήταν Lotus Renault. Σίγουρα το μυαλό πήγε πολλά χρόνια πίσω και έτσι η σύγκριση ήταν αναπόφευκτη. Φυσικά, ο Bruno Senna θέλει την θέση του Robert Kubica, όμως σταθερό προβάδισμα φαίνεται να έχει ο Nick Heidfeld που χθες έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε μια προσπάθεια εντυπωσιασμού.
O Heikki Kovalainen ολοκλήρωσε με τον 6ο καλύτερο χρόνο, αντιμετωπίζοντας όμως προβλήματα με την T128. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Lotus, Dieter Gass, δήλωσε ότι το μονοθέσιο είναι μια καλή βάση για να εργαστούν στην Βαρκελώνη και στο Μπαχρέιν.
Οι θέσεις 7, 8 και 9 έχουν καταληφθεί από κορυφαίες ομάδες. Στην 7η θέση ο Nico Rosberg, ο οποίος και πάλι δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει το πρόγραμμά του, αφού η W02 παρουσίασε πρόβλημα. Έτσι ο Γερμανός έκανε μόλις 45 γύρους.
Το κρυφτό καλά κρατεί για την Red Bull. Η αυστριακή ομάδα με τον Sebastian Vettel δεν ενδιαφέρθηκε για τους χρόνους. Σύμφωνα με την ίδια της Red Bull, η ομάδα ενδιαφέρεται για την κατανόηση των Pirelli. Παρόλα αυτά, δοκίμασαν κάποια νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα και μερικά νέα ανταλλακτικά. Η Red Bull συνέχισε να δοκιμάζει τις 2 διατάξεις των εξατμίσεων που εξηγήσαμε χθες.
Απογοητευτική μέρα για την McLaren. Το λέει η ίδια η ομάδα και όχι εγώ! Οι δυνατοί άνεμοι που έπνεαν στην περιοχή (το απόγευμα έπεσε και βροχή) δεν επέτρεψαν στην βρετανική ομάδα και τον Jenson Button να βρει κάποιο καλό set-up στην MP4-26. Έτσι, ο Βρετανός δεν κατάφερε να βρει την ισορροπία που ήθελε. Ο Button έκανε γύρους με αρκετά καύσιμα κάνοντας μάλιστα ανταγωνιστικούς χρόνους. Φυσικά δεν γνωρίζουμε την ακριβή ποσότητα των καυσίμων για να μπορέσουμε να μιλήσουμε με βεβαιότητα. Η MP4-26 είχε και πάλι αισθητήρες πίεσης του αέρα, αυτή τη φορά εμπρός από τους πίσω τροχούς. Και η βρετανική ομάδα συνεχίζει τις δοκιμές στη διάταξη των εξατμίσεων.
Επόμενο τεστ στην πίστα της Βαρκελώνης στις 18-21 Φεβρουαρίου.
Αναλυτικά οι χρόνοι της 4η ημέρας:
Pos | Driver | Car | Time | Gap | Laps |
---|---|---|---|---|---|
1. | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 1m19.832s | 103 | |
2. | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1m20.601s | + 0.769s | 86 |
3. | Fernando Alonso | Ferrari | 1m21.074s | + 1.242s | 115 |
4. | Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1m21.213s | + 1.381s | 90 |
5. | Bruno Senna | Renault | 1m21.400s | + 1.568s | 68 |
6. | Heikki Kovalainen | Lotus-Renault | 1m21.632s | + 1.800s | 43 |
7. | Nico Rosberg | Mercedes | 1m22.103s | + 2.271s | 45 |
8. | Sebastian Vettel | Red Bull-Renault | 1m22.222s | + 2.390s | 90 |
9. | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1m22.278s | + 2.446s | 70 |
10. | Jerome D’Ambrosio | Virgin-Cosworth | 1m22.985s | + 3.153s | 45 |
11. | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 1m23.111s | + 3.279s | 99 |