Οι εν λόγω κύριοι έχουν σκοπό να επιδείξουν την δύναμή τους στους συνδρομητές τους που πληρώνουν για τις ελλιπείς υπηρεσίες που τους παρέχονται... Πιο συγκεκριμένα, ο λογαριασμός του τελευταίου διμήνου, που δεν κατάφερα να πληρώσω, ! έληξε πριν λίγες μέρες με αποτέλεσμα να μου σταλεί ένα μύνημα (sms) την Παρασκευή που να μου υπενθυμίζει την οφειλή. Σήμερα λοιπόν δηλαδή 2 εργάσιμες μέρες μετά και με δεδομένες τις απεργίες των μέσων μαζικής μεταφοράς, η εν λόγω εταιρεία θεώρησε σωστό να αποκόψει τη σύνδεσή μου με το δίκτυο. Σε όλα τα παραπάνω να επισημανθεί ότι μέχρι το Φθινόπωρο, η εν λόγω εταιρία έδινε τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να πληρώνουν 4μηνα (τα δύο τελευταία δίμηνα μαζί). Απ' ότι φαίνεται η Forthnet αποφάσισε να "συμπαρασταθεί" στους συνδρομητές της μεσο! ύσης της κρίσης με το να σκληρύνει! τη σ τάση της!!!! Ντροπή και στην αναλγησία της εταιρίας και σε όλους εμάς που τους πληρώνουμε και τους ανεχόμαστε...
Αναγνώστρια