Πήρα την FORTHNET και δήλωσα την βλάβη. Αυτοί μου είπαν ότι δεν είναι του δικτύου της FORTHNET η βλάβη αλλά καλωδίων που ανήκουν στον ΟΤΕ και θα στείλουν το αίτημα στον ΟΤΕ. Πέρασαν 3 ημέρες και τους πήρα σήμερα τηλέφωνο να ρωτήσω τι γίνεται η απάντηση ήταν ότι ο ΟΤΕ απάντησε ότι δεν είναι δική του η βλάβη . Τι μου είπε ο τεχνικός της FORTHNET , μα να φωνάξω ηλεκτρολόγο να ελέγξει την οριζόντια και κάθετη καλωδίωση και τον κατανεμητή. Στην ερώτηση γιατί δεν στέλνουν δικό τους τεχνικό δεν υπήρξε απάντηση. Τι να πω. Η κοροϊδία της FORTHNET είναι άλλο πράγμα. Αυτοί δεν μας λένε ότι έχουν δικό τους δίκτυο? Ψέματα αν είχαν δικό τους γιατί στείλανε στον ΟΤΕ την αίτηση βλάβης. Αυτοί δεν μας λένε ότι υπάρχει τεχνική υποστήριξη? Ψέματα, γιατί αν την παρείχαν δεν θα μου έλεγαν να φωνάξω ηλεκτρολόγο.
Εγώ ξέρω ότι πληρώνω και τηλέφωνο δεν έχω και ο ένας με στέλνει στον άλλον. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΥΤΟΙ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ