Και άρχισε η περιπέτεια. Μετά από 15 μέρες ενημερώθηκα ότι δεν έβρισκαν το σπίτι και ότι αυτό είναι πάγια τακτική του ΟΤΕ για να δυσφημισει την εταιρεία στους πελάτες της. Παράλληλα μου ζήτησαν να βρω κάποιον " γνωστό " στον ΟΤΕ ο οποίος θα βοηθούσε στο να γίνει η μεταφορά. Μπήκα στην διαδικασία! αυτή , η οποία και κράτησε μέχρι τον Σεπτέμβριο χωρίς να αλλάξει η κατάσταση .
Αναγκάστηκα να κάνω αίτηση στον ΟΤΕ και σε μία εβδομάδα είχα τηλ. Μετά από αυτό μου ήρθε μία επιστολή από δικηγορικό γραφείο ( εντολή FORTHNET ) ότι όφειλα ποσό (συν τόκους) γιατί έκανα διακοπή της σύνδεσης. Εγώ πλήρωσα για έναν χρόνο και μου παρείχαν υπηρεσίες για 4 μήνες ... εμένα δεν με νοιάζει αν έχουν προβλήματα εκείνοι με τον ΟΤΕ ... αυτά πρέπει να τα βρουν μεταξύ τους . Δεν ζήτησα επιστροφή χρημάτων αλλά θεωρώ και απαράδεκτο το να ζητάνε και τα "ρέστα" για υπηρεσίες που οι ίδιοι δεν μπόρεσαν να δώσουν ... Δυστυχώς οι ίδιοι με αυτές τις πρακτικές δυσφημούν την εταιρία τους ...
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ