tromaktiko: Απάντηση στο: "Σχετικά με τους γάμους των gay"

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο: "Σχετικά με τους γάμους των gay"



Αγαπητέ φίλε Πόντιε, (που λες ότι είσαι) προφανώς είσαι Πόντιος
από ανέκδοτο και όχι από καταγωγής.
Δεν θα σου απαντήσω εκ μέρους των gay, γιατί δεν έχω καμία
τέτοια αρμοδιότητα, αλλα θα σου απαντήσω ως ένας απλός gay.
Δεν με ενδιαφέρει να με αποδεχτείς εσύ και κάποιοι όμοιοι σου,
έχω μάθει να ζω και χωρίς την αποδοχή των πολλών.
Λέγοντας κοινωνία εννοώ το κράτος απέναντι στο οποίο έχω τις
ίδιες υποχρεώσεις με εσένα αλλά όχι και τα ίδια δικαιώματα.
Δεν είναι δυνατόν να συζώ με κάποιον 15 χρόνια και όταν χρειάζεται να
νοσηλευτεί να μην έχω δικαίωμα να μάθω για την κατάσταση της
υγείας του, επειδή σύμφωνα με το κράτος δεν είμαι συγγενής του
πρώτου βαθμού. Δεν είναι δυνατόν όταν έχω δημιουργήσει μια κάποια
περιουσία με τον συγκεκριμένο άνθρωπο και όταν πεθαίνει να εμφανίζετε
οι εξαφανισμένοι "γονείς και συγγενείς" του που επι 15 χρονια τον είχαν κάνει πέρα
και να διεκδικούν αλλά και να παίρνουν πράγματα που δεν τους ανήκουν
μόνο και μόνο επειδή εκείνοι σύμφωνα με το κράτος έχουν δικαίωμα
ενώ εγώ όχι, αφου για την κοινωνία δεν είμαι τίποτα περισσότερο από ένας
απλός συγκάτοικος !
Αυτού του είδους την αποδοχή ζητάω και όχι την δική σου.
Και όσον αφορά αυτο που λες οτι βλέπεις απο το πρωί μέχρι το βράδυ
να σου πασάρουν τηλεοράσεις και περιοδικά δεν είναι το πρότυπο του gay
αλλα μια καρικατούρα του.
Gay δεν είναι μόνο φρουρού και αρώματα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!