Λίγο καιρό μετά, στις αρχές Δεκεμβρίου, κάλεσα στο κομμωτήριο για να κλείσω ραντεβού για τις υπηρεσίες που είχα πληρώσει. Ξέρετε για πότε μου πρότειναν ραντεβού; Για μέσα Ιανουαρίου! Ενάμησι μήνα αναμονή για ένα χτένισμα κι ένα μανικιούρ! Φυσικά δεν το δέχτηκα και κάλεσα στο Golden Deals για να διαμαρτυρηθώ. Δυστυχώς όμως, η κυρία στο Customer Care τους, όχι μόνο ένιψε τας χείρας της λέγοντας πως το Golden Deals δεν φέρει καμία ευθύνη, αλλά επιπλέον μου πρότεινε να καλέσω στο κομμωτήριο για να κλείσω ραντεβού χωρίς να τους πω ότι έχω κουπόνι προσφοράς, αναγνωρίζοντας πως ίσως έτσι τύχαινα διαφορετική αντιμετώπιση!
Σήμερα 23 Φεβρουαρίου, αποφάσισα να μην τους χαρίσω τα 35? και να ξανακαλέσω για ραντεβού στο κομμωτήριο, για τις υπηρεσίες που έχω ΗΔΗ πληρώσει. Αυτή τη φορά το ραντεβού που μου πρότειναν ήταν για 30 Μαρτίου! Ένα μήνα και μια βδομάδα αργότερα δηλαδή! Ούτε στο ΙΚΑ τέτοια αναμονή.
Το αποτέλεσμα είναι ότι για μία ακόμη φορά, εκνευρισμένη, δεν έκλεισα ραντεβού και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα κλείσω και ποτέ. Και βέβαια το Golden Deals δεν θα μου επιστρέψει ποτέ τα 35? που πέταξα στο κομμωτήριο (μου το είχαν ξεκαθαρίσει άλλωστε στο τηλέφωνο). Δυστυχώς, παρότι η ιδέα των sites προσφορών είναι εξαιρετική, στην Ελλάδα για μια ακόμα φορά οι δουλειές κλείνονται «αρπακολοειδώς», με αποτέλεσμα κανείς να μη φέρει ευθύνη για τίποτα. Κρίμα, γιατί το Golden Deals είναι από τα δημοφιλέστερα τέτοια sites και μάλιστα φέρει τη σφραγίδα της Χρυσής Ευκαιρίας. Αν ένα τέτοιο site συνεργάζεται με επιχειρήσεις όπως το κομμωτήριο που προανέφερα, τότε φοβάμαι να σκεφτώ πως μπορεί να λειτουργούν τα υπόλοιπα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ