tromaktiko: Απάντηση στο "Η Hellenic Seaways καταργησε το λιμανι της Σκοπέλου !"

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Απάντηση στο "Η Hellenic Seaways καταργησε το λιμανι της Σκοπέλου !"



Κύριοι, δυστυχώς επτωχεύσαμεν. Ή καλύτερα, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ! Επειδή τυγχάνει να είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που γεννήθηκαν...
μεγάλωσαν και πονάνε το νησί της Σκόπελου, ελάτε να μάθουνε και οι λίγοι που δεν την ξέρουν την αλήθεια, γιατί δε μπορώ άλλο με τις υποσχέσεις. ΜΠΟΥ - ΧΤΙ - ΣΑ - ΜΕ!

Πως είναι δυνατόν να φταίει η Hellenic Seaways για το ότι στο νησί μας δεν αράζει ένα καράβι της προκοπής, τη στιγμή που, ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ, οι αρχές διατυμπανίζουν πως θα βαθύνουν το λιμάνι και δεν το κάνουν;; Όταν εμείς οι καταστηματάρχες είχαμε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου και λέγαμε πως σε λίγα χρόνια δε θα μπορεί να αράξει κανένα πλοίο, τι έκαναν οι αρμόδιοι; Από το μυαλό τους το βγάλανε οι ταξιδιωτικοί πράκτορες της περιοχής; Άλλαξαν επάγγελμα και έγιναν μέντιουμ;; ΠΡΟΦΑΝΕΣ ήταν. Το λιμεναρχείο γιατί σιωπά; Γιατί η κοινότητα τα στραβά μάτια; Όποιον και να ρωτήσεις, κανείς δεν θα παραδεχθεί πως έχει ευθύνη κι όμως το θέμα είναι σοβαρό και θα γίνει σοβαρότερο το καλοκαίρι.

Εγώ δυστυχώς ξέρω μόνο να φιλοξενώ τους επισκέπτες του νησιού μας και όχι να σκάβω στον πάτο της θάλασσας. Η νομαρχία δε λέει να κάνει τη δουλειά που της έχει ανατεθεί και θα πάρει στο λαιμό της κι εμένα. Αυτό λοιπόν είναι το κράτος που προάγει τον τουρισμό και την ανάπτυξη. Και όσο σκέφτομαι ότι εγώ τους ψήφισα βλέπω οτι είναι μάταιο να ψάχνω αποδιοπομπαίο τράγο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!