tromaktiko: Hol Κοροιδία με online αιτήσεις

Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Hol Κοροιδία με online αιτήσεις



Είμαι φοιτητής και πριν απο καιρό έγινα συνδρομητής της hol για internet . Ήρθε ο πρώτος λογαριασμός 98.75 ευρώ! Στις χρεώσεις έχει το τέλος εγκατάστασης νέας τηλ. γραμμής , τέλος ενεργοποίησης και το πάγιο του adsl.
Να σημειώσω οτι εγώ είχα κάνει online αίτηση στην οποία δικαιούσαι 3 μήνες δώρο πάγιο..Για το λόγο αυτό τους κάλεσα και μίλησα με μία τηλεφωνήτρια την οποία ρώτησα να μου εξηγήσει τον λογαρισμό. Όσον αφορα τα τέλη το μόνο που  έκανε ήταν να τα αναγνώσει (λες και δεν ξέρω να διαβάζω...) . Όταν την ρώτησα για το πάγιο και οτι εγώ είχα κάνει online την αίτηση μου απήντησε ότι δεν φαίνεται κάπου αυτο και ότι με είχε κάλεσε μια άλλη κυρία τηλέφωνο όταν έκανα την αίτηση...

Όντως την πρώτη φορά που έκανα την άιτηση και έστειλα τα δικαιολογητικά την απέριψαν μετά ξανέστειλα (δικαιολογητικά άιτηση κτλπ) καθώς και πολλά e-mail αλλα ουδεμία απάντηση . Τελικά με παίρνει ένα πρωί μια κυρία και με ρώτησε κάποια βασικά για την άιτηση .ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ Η ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΛΙΝΕ. Μου έφτιαξε την αίτηση και μου την έστειλε σε E-MAIL ΠΑΡΑΚΑΛΩ . Εγώ όμως δεν ήθελα αυτήν την διεύθυνση αποστολής αλλα να πηγάινει στους γονείς μου οπότε ΑΛΛΑΞΑ την διέυθηνση αποστολής και  έστειλα ΠΑΛΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ στο e-mail .

Όλα αυτά τα εξήγησα και στην κοπέλα και της ΤΟΝΙΣΑ.. ΔΗΛΑΔΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ? Αφού εγώ ολα online τα έκανα... το οτι με πήρε τηλέφωνο η πωλήτρια για την αίτηση πιστεύετε οτι την είχα ανάγκη?Φυσικά τη κοπέλα δεν την έπαιρνε να μιλήσει και μου έιπε πως θα το κοιτάξει..

ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΕΓΩ ΤΩΡΑ... ΤΟΝ ΤΟΣΟΟΟΟΟΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ για να φτιάξω τα δικαιολογητικά να τα στείλω ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ και να περιμένω ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ για απάντηση δηλαδή τι είμαι ? ΜΑ**ΚΑΣ? Έτσι και αλλιώς εγώ επέλεξα αυτή την εταιρία για το δώρο που έδινε και ταλαιπωρήθηκα. Αμα ήταν θα πήγαινα ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΙΑ... ΔΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ (που προσφέρει και φοιτητηικό ιντερνετ μέσω εύδοξου)..

ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΙΩΘΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ τουλάχιστον να γλιτώσω κάποια λεφτά στην οικογενειά μου..... ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ........

**Δηλαδή για ένα τηλέφωνο εξυπηρέτησης μου χρεώνουν πάνω απο 60 ευρώ ??? Και τα τηλέφωνα που έπαιρνα εγώ απο το κινητό παρακαλώ επειδή με έγγραφαν για μερες.. ΠΟΙΟΣ θα μου τα δώσει??
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!