Δηλαδη καλο Πασχα. Το δε χειροτερο ειναι οτι το τμημα εξυπηρετησης και τα κεντρικα που εχω παρει τηλ. δεν εχουν επικοινωνησει μαζι κανενας υπευθυνος , αν και με διαβεβαιωσαν οτι θα επικοινωνησουν μαζι μου . Εχω παρει αρκετα τηλ. Ακομα ειναι φουλ προβληματικο το ολο συστμα της Samsung με τα τηλεφωνικα κεντρα στην εξυπηρετηση αφου σου δινει τηλεφωνο που δεν υπαρχει(!) να καλεσεις με ηχογραφημενη απαντηση, πρεπει να πατησεις ηλεκτρικες συσκευες στο μενου και οχι monitor(!) και αλλα τετοια. Εν κατακλειδι χρειαζεται να παιρνεις καμια 6αρια τηλεφωνα μηπως και σου πουν τιποτα. Αυτο που εχω να πω ειναι οτι καλο το μαρκετινγκ και η διαφημιση και το design Samsung αλλα χρειαζονται και επενδυσεις στηις υπηρεσιες σου μετα. Εννοειται πως πηρα καινουργια οθονη LG (εχει 3 χρονια onsite εγγυηση, δλδ. στελνουν για οτι παθει εντελως καινουργια και παιρνουν πισω την χαλασμενη) γιατι δεν μπορουσα να κανω την δουλεια μου. Να σημειωσω οτι ειναι η φυση της δουλειας μου να μιλαω με αντιπροσωπιες ηλεκτρονικων ειδων και υπολογιστων και δεν ειμαι ενας αγανακτισμενος πελατης που επιασε το πληκτρολογιο και γραφει οτι του ερθει. Επισης φανταζομαι, επειδη ξερω τι γινεται στα service απο προσωπικη εμπειρια, οτι δεν φταιει και τοσο το service one αλλα η αργη ανταποκριση της Samsung ως προς ανταλλακτικα κτλ. Ελπιζω βλεπωντας την αναρτηση αυτη να μην βγει ο υπευθυνος στο tromaktiko και απαντησει γιατι τοτε θα φανει πραγματικα πως με δουλευαν καθοτι δεν ειχε χρονο να με παρει πισω και μετα βγαινει στο blog;
Τελος θα ηθελα να πω ενα μπραβο σε αντιπροσωπιες οπως η Dell , η οποιες
πραγματικα βοηθανε οσο μπορουν και ταχιστα τους πελατες τους.