Αφου επανεγκατεστησα ολους τους οδηγους του υπολογιστη που ειχαν να κανουν με την οθονη, εκανα οτι τεστ υπηρχε διαπιστωσα οτι ειχε προβλημα μιας και δοκιμαζοντας αλλη οθονη στον ιδιο υπολογιστη εδειχνε κανονικα (οποτε δεν ηταν θεμα υπολογιστη) και δοκιμαζοντας το μονιτορ της Samsung σε αλλον υπολογιστη παρουσιαζε το ιδιο προβλημα.
Καλω λοιπον την samsung να ρωτησω αν εχει ακομα εγγυηση κι μου απαντουν θετικα και κανονιζεται μαλιστα η παραλαβη τους απο την κατοικια μου. Την οθονη την πακεταρω στην αρχικη της συσκευσασια που ειχα φυλαξει, οπως ακριβως την αγορασα και με το τιμολογιο αγορας της μεσα μιας και ειμαι ελευθερος επαγγελματιας (Πολ. Μηχανικος) και την χρησιμοποιουσα για την δουλεια μου. Αφου μου εδωσε η Samsung εναν κωδικο πελατη περιμενα καποια ενημερωση... ΜΑΤΑΙΑ.... καλω μετα απο δυο εβδομαδες και με ενημερωνουν οτι εχει παει στο σερβισ και πρεπει ΕΓΩ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ για να με ενημερωσουν για την κατασταση της....!!!! Μετα απο ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ προσπαθειες να καλεσω το Σερβισ που ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΕΙΤΕ ΜΙΛΑΕΙ ΑΔΙΑΚΟΠΟΣ οντως καποιος με καλει καποιος απο το Σερβισ (λεγεται SERVICE ONE) που κοιταζε εκεινη την στιγμη την οθονη και συζητουσαμε για το προβλημα της... Με τα πολλα εγω ενημερωνω τον τεχνικο οτι ειναι εργαλειο της εργασιας μου αυτη η οθονη και οτι και να γινει (ειτε επισκευη ειτε αντικατασταση) να γινει ΑΜΕΣΑ γιατι την χρειαζομαι. Ο τεχνικος μου απαντα οτι θα με καλεσει πισω σε 5 λεπτα κι απο τοτε δεν εχω μαθει ΤΙΠΟΤΑ! Εχει περασει ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΙΑ!!! ΓΕΝΝΗΣΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΕΝΤΩΜΕΤΑΞΕΙ!!! ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΜΩΡΟ?!?!? Σε σημερινη επικοινωνια που ειχα με την Samsung (εκει απαντανε τα τηλεφωνα, το Service One ειναι που δεν απαντα) με ενημερωνουν οτι δεν εχουν ΙΔΕΑ και να καλεσω την SERVICE ONE!!! ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΩ?!? ΕΣΕΙΣ!?? ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ Η ΑΠΟ ΤΗΝ SERVICE ONE!!!????
ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ. ΚΑΜΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ! ΜΟΝΟ ΚΟΡΟΙΔΙΑ!!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ