Αυτές της ημέρες η συνδρομητική εταιρία προσφέρει τον HD εξοπλισμό της (αποκωδικοποιητής, πιάτο και κάρτα) στα 49 euro.
Σκεφτόμενος λοιπόν όπως και στο παρελθόν, ζήτησα να κοπεί η παρούσα συνδρομή μου και να επανασυνδεθώ αμέσως με νέα συνδρομή (θα με δεσμεύει η NOVA για έναν χρόνο) ώστε να λάβω τον HD εξοπλισμό. Τηλεφωνικά μου είπαν πως κάτι τέτοιο είναι απόλυτα φυσιολογικό και με οδήγησαν σε ένα κατάστημα forthnet. Στο κατάστημα του Γέρακα με ενημέρωσαν πως κάτι τέτοιο δεν μπορώ να το κάνω γιατί και να διακόψω η NOVA με χαρακτηρίζει «υφιστάμενο συνδρομητή με εξοπλισμό» και δεν μπορώ να λάβω νέο!
Η Ελληνική συνδρομητική εταιρία εκτός του υψηλότατου μηναίου παγίου (η πιο ακριβή συνδρομητική της Ευρώπης), πρέπει να ομολογήσουμε ότι παρέχει την χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών και αγνοεί επιδεικτικά τους για χρόνια συνδρομητές της. Ντροπή τους!
Αναγνώστης