Αν εξαιρέσουμε δύο parking που υπάρχουν πουθενά μα πουθενά αλλού δεν μπορεί να σταματήσει κάποιος, σε αντίθεση με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης Αθήνας που κάθε 5~10χλμ υπάρχει και ένα parking.
Και να πω πως δεν υπάρχουν χώροι στην Εγνατία; Άπειροι!!!
Απλά είναι περιφραγμένοι ώστε να μην έχει κανείς πρόσβαση.
Έτσι αν κάποιος θέλει να σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο αναγκάζεται να αφήσει το αυτοκίνητο κυριολεκτικά μέσα στο δρόμο με ότι κινδύνους ενέχει αυτή η ενέργεια.
Ρωτάω λοιπόν: Ποιος ευθύνεται που δεν έγιναν parking σε ανάλογες αποστάσεις όπως και σε άλλους δρόμους?
Ποιος ευθύνεται για το φράχτη σε φυσικούς και μη χώρους ώστε να μην μπορεί να σταματήσει ο οδηγός εκεί?
Ποιος θα ευθύνεται αν προκληθεί ατύχημα όταν κάποιος αναγκαστεί να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο του μέσα στο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας όπως η Εγνατία Οδός: η κατασκευάστρια εταιρεία που δεν φρόντισε για τα parking ή το κράτος που δεν έλεγξε την εταιρεία?
Μη μου πείτε ο οδηγός γιατί αυτός δεν έχει άλλη επιλογή αν παραστεί ανάγκη να ακινητοποιήσει το όχημα του...
Κάπου πήρε το αυτί μου πως προβλέπεται να κατασκευαστούν parking κάθε 100χλμ, αν και όποτε, αλλά σε τέτοιες αποστάσεις δεν θα εξυπηρετήσουν σε τίποτε!!!
Πήρε το αυτί μου ακόμα πως θα γίνουν οργανωμένοι αυτοί οι χώροι.
Μήπως γι αυτό περιφράξατε οποιονδήποτε άλλον? Για νμα σταματάει ο οδηγός στους οργανωμένους με σκοπό να τον ξεζουμίζετε?
Κύριοι ανευθυνο-υπεύθυνοι φροντίστε να δημιουργήσετε άμεσα χώρους προσωρινής στάσης πριν θρηνήσουμε θύματα.
Αλήθεια στις συμβάσεις δεν προβλέπονται τα parking?
Και πως νοείται αυτοκινητόδρομος με διόδια χωρίς parking, χωρίς φωτισμό στο μεγαλύτερο μέρος του και χωρίς παράπλευρους δρόμους?
Αναγνώστης