Αυτό γιατί υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν τον ταχύτερο γύρο, όπως το φορτίο καυσίμου, οι γόμες των ελαστικών, η ποσότητα της γόμας που έχει στρωθεί στην αγωνιστική γραμμή της πίστας, η θερμοκρασία των ελαστικών, η θερμοκρασία του οδοστρώματος και φυσικά το πόσο πιέζει ένας οδηγός το αυτοκίνητό του.
Στην τελευταίες δοκιμές της Βαρκελώνης ο Sebastian Vettel σημείωσε τον καλύτερο χρόνο την 1η και την 2η ημέρα. Και ενώ όλοι έκαναν το ταχύτερό τους γύρο με ζεστά ελαστικά, λέγεται πως ο Vettel έκανε τον ταχύτερο γύρο με κρύα! Επίσης, φήμες από την Ιταλία λένε πως όταν ο περσινός Πρωταθλητής σημείωσε τον καλύτερο χρόνο είχε πολλά καύσιμα στο ρεζερβουάρ της RB7. Ένας παράγοντας που θα παίξει ρόλο είναι και τα νέα ελαστικά. Ο Vettel δήλωσε γι’ αυτά:
Με τα νέα ελαστικά είναι δύσκολο να ερμηνεύσεις τις επιδόσεις για πάνω από έναν γύρο, είτε πρόκειται για σένα, είτε για τους άλλους. Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull Racing, Helmut Marko, είχε δηλώσει πως η RB7 θα έριχνε γύρο σε όλους, όμως τώρα είπε ότι είναι στο ίδιο επίπεδο με την Ferrari. Ο Αυστριακός δήλωσε για τα ελαστικά:
Έχουμε προβλήματα με τα ελαστικά, όμως είναι λιγότερα σε σχέση με τους άλλους.
Σίγουρα η Red Bull κρύβει την απόδοση της RB7. Όμως αν ο Vettel έγραψε τον ταχύτερο χρόνο με κρύα λάστιχα και πολλά καύσιμα, τότε μάλλον η RB7 θα είναι με άνεση το ταχύτερο μονοθέσιο, τουλάχιστον στους πρώτους αγώνες. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως οι άλλες ομάδες δεν κρύβονται. Η RBR όμως, μας έχει συνηθίσει να κρύβει περισσότερο την ταχύτητα των μονοθεσίων της. Μπορούν οι Ferrari και McLaren να πλησιάσουν ή και να ξεπεράσουν την ταχύτητα της Red Bull ή και πάλι ο Adrian Newey έχει κάνει το θαύμα του;
autoblog.gr