Ο Μάσα κατέβηκε, όπως και ο Σουμάχερ εννοείται, το 1’21’’, με την F150th Italia να γράφει επίσης πολλά χιλιόμετρα, κάνοντας τους περισσότερους γύρους από κάθε άλλον οδηγό, 116. Οι περισσότερες ομάδες, μέσα σε αυτές και η Σκουντερία, δούλεψαν με βαρύ φορτίο καυσίμου το απόγευμα.
Η McLaren δουλεύει ακόμη στον έλεγχο των συστημάτων της MP4-26 και γι’ αυτό ο Τζένσον Μπάτον δεν έκανε ποτέ πάνω από έξι συνεχόμενους γύρους. Παρόλα αυτά, ο Βρετανός στην πρώτη του επαφή με το νέο μονοθέσιο ήταν τρίτος, έξι δέκατα πιο αργός από τη Mercedes GP. Για μια ακόμη φορά η Red Bull έκλεψε τις εντυπώσεις, με τον Μαρκ Γουέμπερ να σημειώνει εντυπωσιακά σταθερούς χρόνους σε συνεχόμενους γύρους
www.f1kart.gr