tromaktiko: Παράπονα για την Ήλιος security (εταιρία φύλαξης στο Αττικό νοσοκομείο)

Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Παράπονα για την Ήλιος security (εταιρία φύλαξης στο Αττικό νοσοκομείο)



Το Σάββατο στις 2 Φεβρουαρίου 2011 και ώρα 14:00μμ καταφθάνω στο Αττικό Νοσοκομείο στο Χαϊδάρι μαζί με την μητέρα μου για να της κάνουν εισαγωγή.
Πηγαίνω στο Desk για τις Πληροφορίες και ρωτάω την security που ήταν εκεί, που είναι το ασανσέρ. Η απάντηση της κυρίας όπως και εσείς μπορείτε να φανταστείτε θα έπρεπε να ήταν η ανάλογη. Δυστυχώς όμως η security ξεκίνησε και με ρωτούσε, τι θέλετε και γιατί είστε εδώ και τι θα κάνετε στον όροφο; Και το θέμα δεν ήταν γιατί με ρώτησε τι θέλω, αλλά φυσικά πως το ρώτησε. ΑΝΑΚΡΙΣΗ 1ΟΥ ΒΑΘΜΟΎ!!!! Το δε ύφος.. Καρδιναλίων!!!! Νόμιζε ότι μπήκαμε σπίτι της και εκτός των άλλων, μάλλον πιστεύει ότι επειδή είναι security σε ιδιωτική εταιρεία, δουλεύει για την ΕΛ.ΛΑΣ. Φυσικά και δεν ανέχτηκα αυτή τη συμπεριφορά και υπήρξε λογομαχία με την υπάλληλο της ιδιωτικής εταιρείας security όπου όταν την ρώτησα επανειλημμένες φορές που είναι το ασανσέρ (για να τελειώσει εκεί το θέμα) μου απάντησε: «ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ, ΑΝ ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ»
Η κυρία δεν μας λεει τίποτα αφού βρίσκεται στο μαγαζί της... Τα βλέπετε;;;
Μετά από αυτό το περιστατικό μας καθοδηγούν οι γιατροί ότι πρέπει να πάμε στα Επείγοντα και να ακολουθήσουμε την διαδικασία από εκεί, και φυσικά αυτό κάναμε. Παίρνουμε το χαρτάκι μας και περιμένουμε!!!!! Η ώρα πάει 16:50 το απόγευμα όπου φωνάζουν το όνομα της μητέρας μου. Ξεκινάμε με την μητέρα μου να μπούμε στην αίθουσα των επειγόντων. Με σταματάει ο security στη πόρτα και μου λεει μόνο η ασθενής. Μα του λέω είναι μόνη της. Και μου λέει επιτακτικά ΜΟΝΟ Η ΑΣΘΕΝΗΣ!! Δεν απαντάω, κάνω υπομονή και σκέφτομαι να μην τσακωθώ πάλι. Παίρνουν την μητέρα μου την εξετάζουν και ο γιατρός ήθελε να μου μιλήσει. Με φωνάζουν μέσα και ο security που ήταν στην πόρτα φυσικά δεν με αφήνει να περάσω για δεύτερη φορά. Σπρώχνω την πόρτα μπαίνω μέσα και μου φωνάζει: «ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΕΧΕΙΣ ΕΡΘΕΙ ΕΔΩ» και φυσικά μπορείτε να φανταστείτε τι ακολούθησε!
Μετά από όλη αυτή την διαδικασία, σήμερα αποφάσισα να καλέσω στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας να παραπονεθώ!!! Το σήκωσε ένας αγενέστατος κύριος ο οποίος πριν ρωτήσω αν έχω καλέσει στην Ήλιος Security μου λέει πες μου το όνομα σου και τι θέλεις. Μου συστήθηκε ως ιδιοκτήτης της εταιρείας. Και αφού ξεκινάω να του πω για την συμπεριφορά των υπαλλήλων του μου λέει με πολύ αυθάδη τρόπο κάνε ότι θες δεν έχω χρόνο. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι η απαράδεκτη συμπεριφορά ξεκινάει από ψηλά!!!
Αναρωτιέμαι λοιπόν, αυτούς τους κυρίους ποίος θα τους βάλει στη θέση τους!!! Ποιος είναι αυτός που θα τους επιπλήξει όταν δεν μπορεί να σε ακούσει κανείς!!!
Εργάζομαι για μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου και το ένα από τα αντικείμενα της εργασίας μου είναι το Customer Service.. Ξέρω πολύ καλά ποια είναι η αρμοδιότητα και των security και ποιες είναι οι δικές μου υποχρεώσεις!!!!
Το συγκεκριμένο παράπονο έχει προωθηθεί και στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας και στη Διεύθυνση του Αττικού Νοσοκομείου. Ίσως να μην έφτανα σε αυτή την κίνηση, αν ο υπεύθυνος κύριος στο τηλέφωνο αφιέρωνε 5 λεπτά από τον χρόνο του.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!