tromaktiko: Tο νέο τραγούδι της Lady Gaga είναι εδώ!

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Tο νέο τραγούδι της Lady Gaga είναι εδώ!



Η Lady Gaga μας είχε αποκαλύψει τους προχωρημένους στίχους του “Born this way” μια εβδομάδα πριν, τώρα το ακούμε ολοκληρωμένο!


Στο περιοδικό Vogue δήλωσε:
“Μιλώντας από καθαρά μουσική πλευρά, νομίζω είμαι σπουδαία performer. Έχω ταλέντο στο να διασκεδάζω τον κόσμο. Θεωρώ τον εαυτό μου μια από τις καλύτερες φωνές της μουσικής βιομηχανίες και μια από τις καλύτερες στιχουργούς. Δεν θα έλεγα ότι είμαι μια από τις καλύτερες χορεύτριες, αλλά είμαι αρκετά καλή για αυτό που κάνω.”.
Έχει αυτογνωσία η Lady Gaga ή θεωρείτε ότι την έχει δει λίγο;

To άλμπουμ της θα κυκλοφορήσει στις 23 Μαϊού και θα έχει τον τίτλο “Americano“.

http://www.glitter.gr/lady-gaga-new-song-born-this-way/

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!