tromaktiko: Περι ''v power''

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Περι ''v power''



Περι ''v power'' (παραθεση)λοιπον οταν μιλαμε για οκτανια μιλαμε για αντικροτικοτητα βενζινης δηλαδη την αντοχη της στην αναφλεξη της με οποιονδηποτε αλλο τροπο(απο υπολειματα καυσης,καρβουνιδια,αλλα και αυτοματη αναφλεξη λογο υψηλης συμπιεσης)περα απο τον σπινθηριστη(μπουζι) οταν συμβαινει αυτο λεμε πως χτυπαει πειρακια και δεν ειναι τιποτα παραπανω απο συγκρουομενα κυματα καυσης εκ τον οποιον το ενα ερχεται απο το μπουζι.

Το οκτανιο σαν χημικη ουσια ειναι ενας υδρογοναθρακας ο οποιος φυσικα δεν βρισκεται σαν προσθετο σε καμια βενζινη αλλα χρησιμοποιητε αποκλειστικα και μονο για να συγκρινουν την αντικροτηκοτητα της καθε βενζινης.Φυσικα το ιδιο εχει αντικροτικο βαθμο 100 εξαιτιας αυτου αλωστε τα αγωνιστικα καυσιμα εχουν παραπανω απο εκατο οκτανια δηλαδη ειναι πιο αντικροτικα απο το οκτανιο.
Ολα τα παραπανω βεβαια επυτηγχανονται με διαφορα προσθετα(μολυβδος πχ)που προσθετονται στην βενζινη που περνουμε απο την αποσταξη.
Πληροφοριακα η βενζινη που περνουμε απο την αποσταξη λεγεται κανονικο επτανιο αρα η συγκριση γινεται αναμεσα στο οκτανιο που εχει μεγαλη και στο επτανιο που εχει μικρη αντικροτικοτητα.
Οσον αφορα την αποδοση του κινητηρα εαν καποιος χρησιμοποιει την ενισχημενη βενζινη σε σχεση με αλλον που χρισημοποιη απλη δεν υπαρχει καμια διαφορα τουλαχιστον στα καθημερινα οχηματα η διαφορα παρατηρητε σε οχηματα που μπορουν να εκμεταλευτουν την αντικροτικοτητα της δηλ αγωνιστικα κ.α με υψηλο βαθμο συμπιεσης.
Ο βαθμος αποδοσης τελος εξαρταται αμεσα απο τον βαθμο συμπιεσης οσο μεγαλυτερος ειναι αυτος τοσο πιο αποδοτικος ειναι ο κινητηρας δηλαδη πιο δυνατος και με μικροτερη καταναλωση.

Aναγνώστης

-------------------------

Ο φιλος που γραφει ή εχει οφελος απο τις πωλησεις 100ΡΟΝ, που εχουν πεσει κατακορυφα, ή εχει πεσει θυμα του marketing των εταιριων.Στην Ιταλια που ζουσα 6 χρονια, ουτε το 15% των πρατηριων δεν εχει super αμολυβδη, διοτι αυτη η βενζινη ειναι ΑΧΡΗΣΤΗ για ενα συμβατικο αυτοκινητο, και οταν λεω συμβατικο, και μια porsche 911 turbo συμβατικο ειναι. ΚΑΝΕΝΑ αυτοκινητο παραγωγης δεν χρειαζεται την super αμολυβδη, χρειαζεται μονο μια καλη και ανοθευτη 95αρα!Οι μετρησεις καταναλωσης που κανουν ορισμενοι χρηστες μου φαινονται αστειες, διοτι λιγο να αλλαξει ο καιρος, αλλαζει και η καταναλωση, λογω του IAP sensor που εχει μεσα το φιλτροκουτι, και αλλαζει την ροη του ψεκασμου αναλογα, ετσι ωστε να πετυχει το AFR που εχει ορισει ο κατασκευαστης.Επισης το υψομετρο παιζει ρολο, και φυσικα η ποιοτητα της βενζινης,Οταν φιλε μου 1 στα 3 πρατηρια νοθευουν την βενζινη, τοτε τι ψαχνεις να βρεις?Και μαθε οτι νοθευουν την super αμολυβδη με απλη αμολυβδη, οποτε αυτο που βλεπεις ειναι αυθυποβολη και τιποτα αλλο.Λυπαμαι που σε απογοητευω, το αυτοκινητο σου δεν παει π! ιο γρηγορα

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!