
95άρα της bp μετρήθηκε πριν 1,5 μηνα περίπου στο Αγρίνιο 97 οκτάνια από το ΚΕΔΑΚ και είναι το ίδιο ακριβώς με την v power της shell μόνο. Την 100άρα την έχω στείλει και εγώ ο ίδιος στο χημείο για ανάλυση και τάπωσα πριν 3 χρονια αντιπροσωπεία της vw που είπαν στον πελάτη μου ότι έφταιγε η βενζίνη κι αυτό μετά από 2 χρονια χρήσης της. Οσο για τον άλλο φίλο που θέλει να κάνει πόλεμο στις μεγάλες πολυεθνικές δεν χρειάζεται, τα κατάφεραν ήδη οι Λάτσης και Βαρδινογιάννης γιατί η bp hellas ανήκει πλέον στον πρώτο και η shell hellas ανήκει στον δεύτερο (ελπε και "μοτοροιλ" αντίστοιχα) πωλώντας στις μικρές εταιρείες φθηνότερα για να ροκανίσουν το πελατολόγιο των δυο εταιρειών έτσι ώστε να εξαγοράσουν τα δικαιώματα τους και τον κύκλο εργασιών τους στην Ελλάδα. Σε 3-4 χρονια θα πνίξουν τις ελληνικές εταιρείες τις μικρές εξαγοράζοντας τες η καταπίνοντας τες διότι τους χρωστούν πολλά μύρια και θα είναι οι 2 τους Λάτσης - Βαρδινογιάννης έχοντας όλη την πίτα διύλιση-χονδρική ακόμη και λιανική και θα ρούλαν το ίδιο σε όλους κατόπιν συνεννοήσεως.όσο αναφορά τις τιμές είσαι πραγματικά μακριά νυχτωμένος.βάση επίσημης μελέτης του υπουργείου περιβάλλοντος στις 31/05/2010 με μέση τιμή αμόλυβδης 1,493 πληρώνεις 0,943 φόρους στο κράτος, 0,434 για τα διυλιστήρια και το υπόλοιπο ποσο το μοιράζονται εταιρείες-πρατηριούχοι-βυτιοφορείς.0,45 σέντς αυξήθηκε η τιμή της αμόλυβδης από τους φόρους μονόκε για να το καταλάβεις η βενζίνη ήταν αρκετά φθηνότερη μέτο βαρέλι στα 150 δολάρια σε σχέση με πέρυσι που έφτασε μέχρι και κάτω από τα 70 περίπου.
Αναγνώστης