tromaktiko: Σχετικά με: "Vodafone - προσοχή στις extra χρεώσεις χωρίς προειδοποίηση!"

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Σχετικά με: "Vodafone - προσοχή στις extra χρεώσεις χωρίς προειδοποίηση!"



Μέχρι τις 10/02 χρεωνόσουνα με την είσοδο στο vodafone live 0.50 euro την είσοδο, σε περίπτωση που έμπαινες σε browser σε εκτος vf live σελίδας (π.χ. google) χρεωνόσουνα 7ευρώ/ΜΒ ή 12ευρώ/ΜΒ ανάλογα με τι προφιλ έμπαινες wap ή internet.Εφόσον υπήρχαν και υπάερχουν καταρχήν άσχετοι οι οποίοι πήραν ένα smartphone γιατί είναι μαγκιά να έχεις android ή iphoneOS ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο αλλά τσιγκουνέυονται να πληρώσουν ένα πάγιο στο λογαριασμό τους για χρήση internet και ενώ δεν έχουν ιδέα τι κάνει ένα τέτοιιο κινητό αρκετοί την φάγανε στα μπούτια με 200, 300, 500 ίσως 2000 ευρώ λογαριασμούς και κλαψουρίζαν ακόμα και εδώ στο tromaktiko ενώ ήταν δική τους ευθύνη όλη η χρέωση.
Τώρα για αυτούς που δεν καταλαβαίνουν να εξηγήσω τι θα γίνεται...
Θα είθναι ενεργοποιημένη η δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας Internet ολη μέρα με 1 ευρώ. Σε περίπτωση που κάποιος συνδρομητής μπει στο Internet τότε αυτόματα ενεργοποιείται η υπηρεσία αυτή με αποτέλεσμα να χρεωθεί μόνο με 1 ευρώ τη μέρα. Πιο πριν χρεωνόταν με το MB με τις τιμές που ανέφερα πιο πάνω. Γλυτώνει δηλαδή υπέρογκες χρεώσεις. Αν ένας συνδρομητης μπαίνει κάθε μέρα θα πληρώσει για ένα μήνα το maximum 30 ευρώ... Όσοι αναρωτηθείτε σχετικά με το ότι το "απεριόριστο" του Internet όλη μέρα είναι συμφωνα με την πολιτική ορθής χρήσης είναι 10 ΜΒ αλλά μετÎ! ¬ την χρήση αυτού του όγκου θα ειδοποιείται με SMS και θα περιορίζεται η ταχύτητα...

Εγώ απλά θεωρώ ότι δεν είναι τίμιο για αυτούς όπως εγώ που πληρώνουμε τόσο καιρό 20 ευρω το μήνα και το αποτέλεσμα θα είναι πλέον να μην έχουμε πλέον ποιότητα στην διακίνηση δεδομένων μέσω κινητού...

Βέβαια από την άλλη μπορείτε όλοι να αρχίσετε τις καταγγελίες για τα μονοευρα, που φυσικά και δεν θα έχετε χρησιμοποιήσει το internet...

Κανένας μα κανένας δεν έχει πει τόσο καιρό ότι υπάρχει η δυνατότητα φραγής της δυνατότητας χρήσης του internet με δύο απλές διαδικασίες:
1ον) Καλώντας στην εξυπηρέτηση πελατών 13830 ή 1399 για εταιρικούς είτε
2ον) πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα vodafone..

Αλλά από παραπληροφόρηση κάθε άλλο...
Υπάρχουν εκατοντάδες άλλα πράγματα που χρήζουν καταγγελίας για την συγκεκριμένη εταιρεία, θα έρθουν αργότερα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!