Η ιστορία είναι απλή,την εβδομάδα που μας πέρασα επισκέφτηκα 3 φορές το κατάστημα πλαισίου στην μεταμόρφωση (15χλμ. από το σπίτι μου) για να πάρω με την επιδότηση της vodafone μία συσκευή η οποία μόνο στο συγκεκριμένο κατάστημα υπάρχει...
και τις τρεις φορές το δίκτυο της vodafone ήταν πεσμένο και δεν έκανα την δουλειά μου.Σήμερα είπα να πάρω τηλ. την vodafone να με ενημερώσουν αν επισκευάστηκε το θέμα...με διαβεβαίωσαν πως η ζημιά επισκευάστηκε και θα μπο! ρούσα να κάνω την ανανέωση μου.Πηγαίνω στο πλάισιο για τέταρτη συνεχόμενη φορά (δηλαδή 4χ15 να πάω και 4χ15 να γυρίσω 120χλμ συνολικά για μία επιδότηση των 130 ευρώ!!!) αλλά μετά λύπης μου άκουσα τον υπάλληλο να λέει πως αν και η vodafone τους ενημέρωσε και εκέινους για επικευή της τεχνικής βλάβης δυστυχώς το δίκτυο ήταν ακόμα πεσμένο και έτσι για άλλη μια φορά έφυγα πάλι άπραγος!Με το που πήγα σπίτι με παίρνει τηλέφωνο η wind,μου πρόσφερε ένα πακέτο ασυναγώνιστο...και bye bye vodafone!'Άντε γιατί και πολύ ασχολήθηκα μαζί σας!
Αναγνώστης