tromaktiko: Απαράδεκτη η Vodafone

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Απαράδεκτη η Vodafone



Έχω 5 εταιρικές συνδέσεις με την Vodafone από τις οποίες μόνο η μία έχει πρόγραμμα για να μπαίνει στο internet.
Εδώ και μερικές μέρες πρόσεξα πως μια σύνδεση η οποία ΔΕΝ έχει πρόγραμμα Internet ξαφνικά έμπαινε στο internet και κατέβαζε email κλπ. Καλώντας χθες την Vodafone και ρωτώντας για το θέμα μου είπαν πως άλλαξε η πολιτική της και πως επιτρέπουν σε όλους να μπαίνουν στο internet χρεώνοντας μας 1 ευρώ την ημέρα! Τους τόνισα πως εγώ δεν θέλω να μπαίνει η συσκευή μου … στο internet και να μου απενεργοποιήσουν την δυνατότητα αυτή και μου είπαν πως δεν γίνεται και πρέπει εγώ να απενεργοποιήσω το internet στη συσκευή μου! Ρωτώ λοιπόν, με ποιο δικαίωμα αλλάζουν το πρόγραμμα μου χωρίς να με ενημερώσουνε! Εάν δεν το έπαιρνα χαμπάρι νωρίς, θα με χρέωναν 30 € για τον μήνα, την στιγμή που με 15 € μπορώ να έχω απεριόριστο. Δεν όφειλαν με μια επιστολή να ενημερώσουν όλους τους πελάτες τους ώστε να τους προφυλάξουν? ‘Η μήπως το κάνουν επίτηδες ώστε να χρεώσουν όσους δεν το καταλάβουνε…. Ποσο λαμόγια μπορεί να είναι.. Χάσανε όμως έναν πελάτη με 5 συνδέσεις και λογαριασμούς της τάξης των 300 € τον μήνα….

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!