tromaktiko: Ανταπάντηση σε: "Web deals...και περί τουρισμού"

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Ανταπάντηση σε: "Web deals...και περί τουρισμού"



Το πόσο ευχαριστημένος μένει ο καθένας έχει να κάνει με το πόσο κοστολογεί αυτό που πληρώνει.
Και φυσικά θα ήμουν ευχαριστημένη αν δεν μου έκαναν νερά με την κράτηση και έβλεπα την Ακρόπολη. Επίσης θα ήμουν ακόμα πιο ευχαριστημένη αν υπήρχε μια σχάρα στο μπάνιο και δεν χρειαζόταν να σφουγγαρίσω μετά το μπάνιο μου την πισίνα που είχε δημιουργηθεί.
Για να ξεφύγουμε από το θέμα της συγκεκριμένης προσφοράς που απλά ενδεικτικά ανέφερα, το θέμα που θα έπρεπε να μας απασχολεί στην Ελλάδα είναι η παροχή υπηρεσιών, ειδικά στον τομέα του τουρισμού. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα έρθει ξένος στην Ελλάδα και θα πληρώσει μια τιμή πόρτας της τάξεως των 500 ευρώ και θα μείνει ευχαριστημένος. Έχω μείνει σε διάφορα ξενοδοχεία του εξωτερικού και έχω μέτρο σύγκρισης. Στην Ελλάδα υπάρχει μια υπερ-κοστολόγηση που βασίζεται στο «ότι φάμε και ότι πιούμε» χωρίς να υπάρχει μακροπρόθεσμο πλάνο. Πριν δύο χρόνια είχα πάει για διακοπές στη Σκόπελο και η εύρεση δωματίου αποδείχτηκε πραγματικός Γολγοθάς καθώς το νησί είχε γίνει πολύ της μόδας μετά την ταινία MAMA MIA. Πλήρωνα 70 ευρώ για ένα δωματιάκι με τρύπιες πετσέτες και σεντόνια, με ανύπαρκτο ζεστό νερό και θέα ένα δέντρο. Και καλά εγώ δε θα ξαναπάω ούτε θα το συστήσω ποτέ σε κανέναν αλλά οι Ιταλοί που έμεναν παραδίπλα θα το κάνουν; Οι Πολωνές που δούλευαν στην καθαριότητα, μας είπαν ότι δεν υπήρχε ούτε δείγμα πετσέτας ατρύπητης και ότι όλοι έκαναν παράπονα. Αλλά και πού να βρεις εναλλακτική εν μέσω Αυγούστου. Όταν όμως πάψει να είναι στη μόδα το νησί τι θα γίνει; Θα τρέχουν να δίνουν τα δωμάτια κοψοχρονιά σε προσφορές; Επίσης φέτος που πήγα στην Πάργα έμεινα σε ένα πολύ ωραίο δωμάτιο πάλι με 70 ευρώ. Φοβερή εξυπηρέτηση και καλοί άνθρωποι. Ως έκπληξη μου όμως κατά το check out έμαθα από την ιδιοκτήτρια ότι μέχρι πρότινος το δωμάτιο το έδινε σε γραφείο για Άγγλους τουρίστες στην τιμή των 25 ευρώ για την υψηλή σεζόν. Ας γεμίζει λοιπόν η Πάργα με 17χρονους Άγγλους που το μόνο που χαλάνε είναι καμία δεκαριά ευρώ στο περίπτερο για μπύρες και άντε κάνα 5 ευρώ τη μέρα για σουβλάκια, και ο Έλληνας που ξοδεύει 30-40 ευρώ για φαγητό, καμία 20 ευρώ για κοκτέιλ, άλλα 20 ευρώ για ξαπλώστρα και φραπεδιά και κάμποσα άλλα για σουβενίρ και άλλα ψιλολόγια ας μείνει φέτος στην Αθήνα γιατί δεν θα μπορεί να πληρώνει πλέον ούτε 70 ευρώ για το δωμάτιο.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!