tromaktiko: Εξυπηρέτηση WIND

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Εξυπηρέτηση WIND



ΣΤΙΣ 4/2/2011 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟ (ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑ ΜΕ ΤΟ 13800 (ΒΛΑΒΕΣ WIND) ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ, ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ. ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ 16/2/2011 ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΑΛΛΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 2 ΚΑΙ 3 ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΩΔΙΑΚΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΣ WIND TELLAS ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΙΟΝΥΣΟ ΕΝΑΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 1,5 ΜΗΝΑ.(ΑΡΑ Η ΤΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ)

ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ: ΟΤΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΒΛΑΒΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ!!!!!!!!!!!!!! ΤΑ ΠΑΓΙΑ ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ή ΟΧΙ(ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ) . ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΤΩΝ ΙΔ. ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ;

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!! ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΜΙΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ;

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!