Περίπου 2.000 νταλίκες έχουν αποκλειστεί εδώ και μία εβδομάδα σε ένα ατέλειωτο μποτιλιάρισμα στην Ινδονησία, με...
αποτέλεσμα οι οδηγοί τους να αναγκάζονται να πωλούν πράγματά τους, όπως κινητά τηλέφωνα και οτιδήποτε άλλο έχουν στην κατοχή τους, για να αγοράσουν φαγητό.
Το μποτιλιάρισμα, κοντά στο λιμάνι του Μεράκ του νησιού της Ιάβας, έχει μήκος 11 χιλιόμετρα και αποτελεί ακραίο σύμπτωμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης που επικρατεί στο οδικό δίκτυο της Ινδονησίας.
«Πάνε τρεις ημέρες που είμαι αποκλεισμένος εδώ και η υπομονή μου αρχίζει να τελειώνει. Δεν έχω πια χρήματα και αναγκάστηκα να πουλήσω το κινητό μου, για να αγοράσω φαγητό» λέει ένας 35χρονος οδηγός, ο Σουρόνο.
Από την πλευρά τους, οι Αρχές της Ινδονησίας μίσθωσαν επιπλέον τρία οχηματαγωγά, προκειμένου να ξεμπλοκάρουν την κατάσταση στο Μεράκ. «Τέσσερα άλλα βρίσκονται καθ' οδόν και το μποτιλιάρισμα αρχίζει σταδιακά να περιορίζεται» δήλωσε εκπρόσωπος του Υπουργείου Μεταφορών.
Μολονότι η Ινδονησία είναι μέλος της G20 και η μεγαλύτερη οικονομία της Νοτιοανατολικής Ασίας, οι υποδομές της για τις μεταφορές (δρόμοι, αεροδρόμια, λιμάνια) είναι από ασύμβατες έως εντελώς ακατάλληλες για τον ρυθμό ανάπτυξης που έχει, όπως υπογραμμίζουν αναλυτές και επενδυτές.
Το μποτιλιάρισμα, κοντά στο λιμάνι του Μεράκ του νησιού της Ιάβας, έχει μήκος 11 χιλιόμετρα και αποτελεί ακραίο σύμπτωμα της κυκλοφοριακής συμφόρησης που επικρατεί στο οδικό δίκτυο της Ινδονησίας.
«Πάνε τρεις ημέρες που είμαι αποκλεισμένος εδώ και η υπομονή μου αρχίζει να τελειώνει. Δεν έχω πια χρήματα και αναγκάστηκα να πουλήσω το κινητό μου, για να αγοράσω φαγητό» λέει ένας 35χρονος οδηγός, ο Σουρόνο.
Από την πλευρά τους, οι Αρχές της Ινδονησίας μίσθωσαν επιπλέον τρία οχηματαγωγά, προκειμένου να ξεμπλοκάρουν την κατάσταση στο Μεράκ. «Τέσσερα άλλα βρίσκονται καθ' οδόν και το μποτιλιάρισμα αρχίζει σταδιακά να περιορίζεται» δήλωσε εκπρόσωπος του Υπουργείου Μεταφορών.
Μολονότι η Ινδονησία είναι μέλος της G20 και η μεγαλύτερη οικονομία της Νοτιοανατολικής Ασίας, οι υποδομές της για τις μεταφορές (δρόμοι, αεροδρόμια, λιμάνια) είναι από ασύμβατες έως εντελώς ακατάλληλες για τον ρυθμό ανάπτυξης που έχει, όπως υπογραμμίζουν αναλυτές και επενδυτές.