tromaktiko: Απάντηση: 13832 - Forthnet Superman

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Απάντηση: 13832 - Forthnet Superman



Προσωπικά πιστεύω πως ο άνθρωπος ο οποίος θα σε εξυπηρετεί ΠΡΕΠΕΙ να είναι ΕΝΑΣ και οι γνώσεις...
που πρέπει να έχει στη συγκεκριμένη περίπτωση σχετίζονται άμεσα με τις τηλεπικοινωνίες και τα δίκτυα. Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες άλλωστε είναι άμεσα συσχετιζόμενες μεταξύ τους.

Έχω νοιώσει στο πετσί μου την ταλαιπωρία του να γίνομαι μπαλάκι από τον έναν στον άλλον όταν ήμουν σε άλλον πάροχο (ονόματα δεν λέμε...).

Σίγουρα είμαι πολύ πιο χαρούμενος όταν μιλάω με έναν για να δηλώσω μια βλάβη, παρά στην περίπτωση που μιλάω με 5 άτομα που με κάνουν μπαλάκι με αιτιολογία "α αυτός δεν είναι ο τομέας μου, μισό λεπτο παρακαλώ να σας μεταφέρω στο συνάδελφο που ξέρει τις λεπτομέρειες του πακέτου σας". Ο χρόνος είναι χρήμα και πλέον έχουμε στερέψει και από τα δύο.

Η επαγγελματικότητα κάθε παρόχου φαίνεται από το πόσο γρήγορα απαντούν στις κλήσεις, πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να δηλώσει μια βλάβη και πόσο γρήγορα επιλύεται η βλάβη αυτή. Η δική μου εμπειρία από τη Forthnet είναι ότι δύο φορές που χρειάστηκε να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών (ως εταιρικός πελάτης), ήταν πολύ εξυπηρετικοί, γνώριζαν πολύ καλά το αντικείμενο και βοήθησαν στην άμεση λύση του προβλήματος.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!