tromaktiko: Σχετικά με: "Τους 400.000 έφτασαν οι αιώνιοι φοιτητές"

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Σχετικά με: "Τους 400.000 έφτασαν οι αιώνιοι φοιτητές"



Όταν διάβασα το άρθρο αυτό μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες. Η υπουργός παιδείας σκέφτηκε ποτέ σοβαρά γιατί αυτοί οι 400.
000 φοιτητές είναι "αιώνιοι" ή "φαντάσματα" ή όπως αλλιώς επιθυμεί ο καθένας να τους χαρακτηρίσει;;; Είμαι κι εγώ φοιτητής και ίσως από την προσωπική εμπειρία μέσα από το χώρο της φοιτητικής κοινότητας γνωρίζω κάποια πράγματα. Ευτυχώς εμένα η ζωή μου τα έφερε καλά. Οι γονείς μου με συντηρούν κι εγώ μπορώ ανενόχλητος και ανεπηρέαστος να σπουδάσω. Υπάρχουν όμως οικογένειες που δεν έχουν αυτήν την δυνατότητα. Υπάρχουν φοιτητές που δουλεύουν, κάτι το οποίο θέλοντας και μη, έχει ως συνέπεια την παραμέληση της σχολής. Δεν αναφέρομαι στους φοιτητές, οι οποίοι απλά βαριούνται να πάνε στη σχολή, γιατί υπάρχουν και αυτοί, με τη διαφορά όμως, ότι αυτών είναι επιλογή τους.
Όσον αφορά το κόστος των συγγραμμάτων που επίσης έθιξε η υπουργός. Όταν κάνουμε την δήλωσή τους ακολουθούμε την γραμμή που μας έχουν δώσει οι καθηγητές μας και δηλώνουμε τα αντίστοιχα συγγράμματα. Αλλά έχω και ακόμη μια απορία..Δεν γνώριζα ότι τα συγγράμματα, που το ίδιο το υπουργείο προτείνει, είναι "διαχωρισμένα" σε καλά και μη. Τέλος όσον αφορά τα τμήματα που εγκαταλείπονται γιατί σας φαίνεται παράλογο; Υπάρχουν τμήματα τα οποία δεν έχουν ούτε κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα ούτε καν ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών. Τμήματα τα οποία συγχωνεύονται με άλλα παρόμοια. Για ποιό λόγο ένας φοιτητής να σπουδάσει κάτι το οποίο δεν επέλεξε...; ή κάτι το οποίο δεν τον κατοχυρώνει πουθενά...; ή κάτι το οποίο τείνει να εκλείψει απο το χώρο εργασίας...; Ας αναλογιστούν τις ευθύνες τους και στη συνέχεια ας επιρρίψουν ευθύνες στους υπόλοιπους...Αλλά τελικά αυτό ήταν που ήθελαν πάντα και αυτό τείνουν να το πετύχουν...Νίπτουν τας χείρας τους και αφήνουν τους φοιτητές και τις οικογένειές τους να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους σε ένα ελλιπές σύστημα σπουδών επιβαρυμένο οικονομικά και όχι γνωστικά...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!