Είμαι φοιτητής της Ισπανικής φιλολογίας και όταν σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας εγγράφηκα στον Εύδοξο, διαπίστωσα όπως και οι λοιποί συμφοιτητές μου ότι τα συγγράμματα του τμήματος μας δεν προσφέρονται από το σύστημα καθώς όπως μας ενημέρωσε η γραμματεία, το τμήμα μας δεν έχει ξεκινήσει ακόμα συνεργασία με τον Εύδοξο! Έτσι λοιπόν αυτό το εξάμηνο, για ακόμα μια φορά, οι φοιτητές του τμήματος μας παρέλαβαν όσα –ελάχιστα- συγγράμματα ήταν διαθέσιμα από τους καθηγητές μας.
Επιπλέον, όσον αφορά στους «αιώνιους» φοιτητές, λόγω νομοθεσίας δεν τους επιτρέπεται να παραλάβουν συγγράμματα καθώς κάποιοι έχουν συμπληρώσει τον προβλεπόμενο αριθμό και δεν έχουν πλέον δικαίωμα να πάρουν άλλα, ακόμα και αν η ύλη κάποιου μαθήματος έχει αλλάξει. Υπάρχουν λοιπόν «αιώνιοι» φοιτητές που ενώ συνεχίζουν να σπουδάζουν- και να σημειωθεί ότι πολλοί παράλληλα εργάζονται και έχουν οικογένειες ή είχαν διακόψει τη φοίτηση τους-δεν έχουν εισαχθεί στον Εύδοξο και δεν κάνουν αίτηση παραλαβής συγγραμμάτων καθώς γνωρίζουν ότι Î! είναι «δώρον άδωρον» αφού δεν πρόκειται να τους δοθούν ποτέ τα συγγράμματα.
Πως μπορεί λοιπόν το Υπουργείο Παιδείας να θεωρεί τον Εύδοξο αξιόπιστο σύστημα καταμέτρησης και κατηγοριοποίησης των φοιτητών σε ενεργούς και «αιωνίους-φαντάσματα» από τη στιγμή που δεν καταμετρά τους «αιώνιους» φοιτητές που δεν έχουν εγγραφεί όχι λόγω αδιαφορίας αλλά επειδή απλά δεν έχουν δικαίωμα να παραλάβουν συγγράμματα? Και πως είναι δυνατόν ο Εύδοξος να θεωρείται επιτυχημένη μέθοδος διανομής συγγραμμάτων από τη στιγμή που δεν διαθέτει καν τα συγγράμματα που θα έπρεπε κανονικά να παραλαμβάνουν οι μη «αιώνιοι» φοιτητές των ξενόγλωσσων τμημάτων?
Αναγνώστης