tromaktiko: Σχετικά με: Λαγάνα 4 ευρώ!

Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Σχετικά με: Λαγάνα 4 ευρώ!



ΤΕΛΙΚΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ..ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΝΤΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΟΥΝ Κ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΛΕΜΕ "ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΙΝΑΙ...
ΑΣ ΠΑΡΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΑΓΑΝΑ ΚΙ ΕΓΩ"..ΦΕΤΟΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΛΑΓΑΝΕΣ..ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΦΟΥΡΝΟ..ΖΕΣΤΕΣ-ΖΕΣΤΕΣ..ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ Κ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΦΥΣΙΚΑ!! ΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΑΛΕΥΡΙ & ΛΙΓΗ ΜΑΓΙΑ!! ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΥΤΑ ΤΑ 3 Η ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΑ 4 ΕΥΡΩ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ! ΤΟ ΧΡΟΝΟ,ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ..ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΛΑΓΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ, ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ!!

Αναγνώστης

------------------

φιλε δεν ειναι μονο η Κεφαλλονια που πουλανε τεσσερα [4] ευρω τη λαγανα. Ειναι και η Κατερινη.Δυστυχως σε χαλεπους καιρους καποιοι σκεφτονται μονο την κονομα. Κανονικα θα επρεπε να μην αγορασει κανεις σε τετοια τιμη,να δω τι θα τις εκαναν...

Αναγνώστης

-------------------

Οχι μονο στη Κεφαλλονια αλλά και στη Καλαματα η λαγανα κοστισε 4 ευρω, γι αυτο και εμεις εδω στη Καλαματα φτιαξαμε σπιτι μας λαγανα με λιγοτερο απο 4 ευρω!!!!!Για κοροιδα να ψαξουν αλλου!!!!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!