Συγκεκριμένα βρίσκει τρόπους έτσι ώστε να αποδεικνύει την καθυστέρηση στην πληρωμή του μηνιαίου τιμήματος του δανείου του εκάστοτε καταναλωτή, με αποτέλεσμα είτε να του ζητά την αποπληρωμή όλου του ποσού του υπολοίπου του δανείου του, είτε τον περίφημο «τρικάτο» διακανονισμό, ο οποίος και θα επιβαρύνει κατά πολύ το υπόλοιπο του δανείου του.
Με ποίο τρόπο θα αναρωτιέστε…
Με το καρτελάκι σας απαντώ. Το καρτελάκι πους σας έχει δώσει η Τράπεζα, που αναγράφει τον αριθμό του δανείου, με το οποίο οι περισσότεροι πληρώνουν τις δόσεις τους.
Το καρτελάκι όμως δεν αναγράφει τον αριθμό του δανείου, αλλά έναν λογαριασμό του καταναλωτή που έχει εκδώσει εν αγνοία του η Τράπεζα, μέσω του οποίου το δάνειο «παίρνει» τα χρήματα του μια συγκεκριμένη ημερομηνία.
Αν τα χρήματα δεν υπάρχουν μέσα στο λογαριασμό τη συγκεκριμένη ημερομηνία, και μπουν ας πούμε την επόμενη ημέρα, ο καταναλωτής θεωρείται κακός πληρωτής, με αποτέλεσμα μέσω της εισπρακτικής εταιρίας που συνεργάζεται η Τράπεζα να του ζητηθεί είτε η ολική αποπληρωμή του δανείου, είτε ο «τρικάτος» διακανονισμός που φέρνει έξτρα χρήματα στα ταμεία της Τράπεζας.
Μπορεί ο καταναλωτής να αποφύγει την ντρίμπλα της ALPHA BANK;
Μόνο με έναν τρόπο, αν έχει ρευστό. Να πληρώσει το 10% του συνόλου του δανείου του και στη συνέχεια να μπει σε ρύθμιση καταβάλλοντας μεγαλύτερη δόση αλλά για μικρότερο χρονικό διάστημα, αφού το 10% του συνόλου που προκαταβάλλει αφαιρείται από το ποσό του δανείου.
Φίλοι μου μην φλυαρώ άλλο… Όποιος μπλέξει με τράπεζες είναι σαν τον … «όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες».
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ