Πριν από δύο ημέρες μου, και χωρίς να έχω κάνει καμία χρήση της κάρτας, έλαβα ειδοποίηση να καταβάλω ετήσια συνδρομή 26,5 ευρώ.
Χωρίς καμιά καθυστέρηση την επόμενη ημέρα πήγα σε κατάστημα της ΑΤΕbank όπου και κατέθεσα αίτηση ακύρωσης της κάρτας. Η κάρτα μου ακυρώθηκε και η υπάλληλος με προέτρεψε να μιλήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της κάρτας για την εκκρεμότητα της συνδρομής.
Στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με πολύ ευγενικό τρόπο μια υπάλληλος μου δήλωσε ότι είναι πάγια τακτική να μην ακυρώνονται συνδρομές σε κάρτες που έχουν διακοπεί, και θα πρέπει να πληρώσω την συνδρομή.
Ως νομοταγής αλλά “ηλίθιος” καταναλωτής θα πληρώσω την συνδρομή αν και αφορά υπηρεσίες (χρήση της κάρτας) για το επόμενο έτος. Ελπίζω με αυτή την κοινοποίηση να ενημερωθούν μελλοντικοί πελάτες της εν λόγο τράπεζας.
Επίσης θέλω να ενημερώσω του βολεμένους υψηλόβαθμους “δημόσιους υπαλλήλους”- τραπεζικούς που αποφασίζουν για την εικόνα της συγκεκριμένης κρατικής τράπεζας χαράσσοντας την πολιτική της απέναντι στους πελάτες, ότι η λιανική τραπεζική βασίζεται σε σχέσεις εμπιστοσύνης που χτίζονται δύσκολα και γκρεμίζονται πολύ εύκολα.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ