tromaktiko: Aσφάλιστρα ΙΧ

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Aσφάλιστρα ΙΧ



Αφορμή για το μήνυμα αυτό ήταν η εκπληκτική εμπειρία μου που απεκόμισα απο το site asfalistra.gr, ύστερα απο συνομιλία με την κ.  ΑΝ........
 πλήρωσα ένα συμβόλαιο 6 μηνών και με διαβεβαίωσε η εν λόγω κυρία ότι σε 5 ημέρες θα είχα το συμβόλαιο στο σπίτι μου ταχυδρομικώς,17 ημέρες μετά απο δική μου ενόχληση τηλεφωνώ και ρωτώ γιατί δεν ήρθε; μου απαντά ότι δεν φαίνονταν καθαρά η άδεια κυκλοφορίας και ρωτώ αυτό το είδαν μετά την πληρωμή του συμβολαίου; ενημέρωσα την κ. ότι αν δεν μου απαντήσουν μέσα στην ημέρα θα κινηθώ νομικα εναντίον τους,αυτά τα γράφω για να γνωρίζουν τι μπορεί να αντιμετωπίσουν όσοι αποφασίσουν να συναλλαγούν με αυτό το site και φυσικά για να παραπονεθώ γιατί μετα απο 17 ημέρες δεν έχω τίποτε παραπάνω απο ένα αριθμό αιτησης μη γνωρίζοντας αυτο το χαρτί αν με καλύπτει σε περίπτωση που χρειαστώ ασφάλιση.

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!