tromaktiko: Απάντηση στο "Κραυγή απόγνωσης από το Καστελόριζο"

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Απάντηση στο "Κραυγή απόγνωσης από το Καστελόριζο"



Ρε παιδία εγω δεν εχω παει στο Καστελόριζο όυτε στη μεγίστη παρόλο που θα μπορούσα αφου υπηρετησα στη ροδο 8 μήνες.... Εγώ λεώ εκτός απο τη καρδια και το μυαλό μας να κανουμε και κατι αλλο. Δεν εχω ιδεα πως ειναι τα πράγματα εκει και τι χρειάζονται οι ανθρωποι. Ξερω πως είναι αποκομένοι χωρίς συγκοινωνία και επικοινωνια μερικές φορές. Αν υπαρχουν προβλήματα ηλεκτροδότησης και υδροδότησης ποσο θα θέλει ενας μηχανικός να κανει μια μελετη για ένα συστημα αφαλατωσης και ενα συστημα φωτοβολταικών και ανεμογενήτριας. Δεν θα εδινα ουτε ενα .....  για το ταμειο που μαζευει χρήματα γαι αν σωθει ταχα μου η ελλαδα,(κανα πάγκαλος και κανας ακης θα τα φανε παλι) , αλλα θα εβαζα σε ενα λογαριασμό για να γίνει μια μελέτη και πιθανόν μετα να υλοποιούνταν κιολας. ελπίζω πως όλοι μας μπορούμε να συνεισφέρουμε κατι και να σώσουμε το νησί αυτό και του συμπολίτες μας απο τη λαιλαπα του ΔΝΤ και του ΓΑΠ. Πανε να το δώσουν στου τουρκαλαδες και δεν βλεπω επιστροφή. Το μαιλ μου το εχιε ο τρομακτικός αν θελει καποιος να επικοινωνήσει μαζί μου και να το οργανώσουμε καπως. Ειμαι ελληνας, εθνικιστής και ουδολως ρατσιστής αλλα το καστελόριζο θέλω να μεινει ελληνικό(αυτα γαι τα λαμόγαι που θα με κατηγορήσουν εκ των προτερων πως βλεπω σχεδια εξόντωσης και απειλές απο ανυπαρκτες πηγές)

 Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!