tromaktiko: Απάντηση στο: "Πρόβλημα με εγγύηση από το ΠΛΑΙΣΙΟ"

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Απάντηση στο: "Πρόβλημα με εγγύηση από το ΠΛΑΙΣΙΟ"



Αγαπητε φιλε δεν εχω καμία σχεση με το ΠΛΑΙΣΙΟ πλην εκεινης του πελατη. Θελω να σου εξηγησω το εξης για να κατανοησεις πως δουλευει το συστημα με τις εγγυήσεις.
 Οταν αγοραζεις πχ ενα λαπτοπ,σου γραφει στα τεχνικα του χαρακτηριστικα αν εχει εγγύηση ΠΛΑΙΣΙΟ (πχ τα Turbo X) ,η εγγυηση αντιπροσωπείας (πχ HP).Στη πρωτη περιπτωση,αν χαλασει το μηχανημα σου και ειναι μεσα στη διαρκεια της εγγυησης θα στο αναλαβει το ΠΛΑΙΣΙΟ,ενω στη δευτερη θα το αναλαβει η αντιπροσωπεια. Γιατι πολυ απλα οταν αναγραφεται κατι πρεπει να το διαβαζουμε σωστα.Και γω αγορασα καποτε μια οθονη που δεν ηταν κατασκευης ΠΛΑΙΣΙΟΥ και οταν μου χαλασε την αφησα και τη στειλανε στην αντιπροσωπεια,ενω αντιθετα οταν καποτε μου χαλασε ενα dvd Turbo X ,το ανελαβαν εκεινοι. Όμως για να μη περιμενεις μερες να ολοκληρωθει ολη αυτη η διαδικασια (αν το αφηνεις,να το στελνουν,να τους επιστρεφεται,να πηγαινεις να το παραλαβεις) ,σου λενε οτι ειναι λιγοτερο χρονοβορο να το κανεις μονος σου.Ετσι απλα..Ας μη κατηγορουμε τη μοναδικη ως εταιρεια που σεβεται το πελατη και ποτε δε σε αφηνει ξεκρεμαστο. Στη τελικη και οι πωλητες ειναι ανθρωποι και καμιά φορα μπορει και να εκνευριστουν με τις απαιτήσεις μας, όταν μαλιστα ειναι πιθανον και παραλογες.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!