tromaktiko: Aυτή τη στιγμή νιώθω απίστευτη αγανάκτηση!

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Aυτή τη στιγμή νιώθω απίστευτη αγανάκτηση!



 Άρχισε το πολυδιαφημισμένο σόου του Αντένα με την Χρουσαλά και τον αγαπημένο σύζυγό της...
Δηλαδή αφού ξεφτιλίζω ένα εθνικό σύμβολο της πατρίδας μου όπως το θωρηκτό Αβέρωφ και ερεθίζω το αγνό πατριωτικό αίσθημα τόσων και τόσων Ελλήνων, κυρίως γιατί νομίζω ότι με τα λεφτά μου έχω δικαίωμα να μαγαρίσω ό,τι μου γουστάρει και μετά βέβαια κάνω και τον ανήξερο σφυρίζοντας στον αέρα -έλα μωρέ τί έγινε τώρα...- μετά περνάω από το καθαρτήριο ενός σόου με τα έσοδα για φιλανθρωπικούς σκοπούς, θα δώσει και λίγα από τα πολλά λεφτούλια του ο αγαπημένος μου σύζυγος για να πούνε αύριο στα πρωινο-μεσημεριανάδικα καλά λογάκια για μένα και έγινα πάλι κυρία! Φτου σας ξεφτιλισμένοι! Φτου σας ξεφτιλισμένοι κι εσείς και τα λεφτά σας και αυτοί που σας βγάζουν στα κανάλια αντί να σας οδηγούν με την περιφρόνηση στο περιθώριο που σας αρμόζει!
Φίλοι του τρομακτικού διαδώστε το. Ελάτε να μποϋκοτάρουμε αυτούς που προσέβαλαν την εθνική μνήμη του λαού μας και ένα από τα πιο ιερά σύμβολά του! Δείξτε με κάθε τρόπο την αγανάκτηση και την περιφρόνησή σας! Οδηγήστε τους στο περιθώριο που τους αρμόζει!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!