Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση σας είναι επιεικώς κάκιστη. Έχω κλείσει κουπόνια από το golden deals και η προσφορά λήγει σήμερα.
Σας κάλεσα και μία αγενέστατη που απάντησε στο τηλέφωνο με ενημέρωσε πως ούτε χθες το απόγευμα αλλά ούτε και σήμερα υπάρχει τραπέζι. Ωραία.. και τι κάνουμε λοιπόν εφόσον η προσφορά ημερολογιακά ισχύει ακόμη? Η απάντηση ήταν να μου κάνει κράτηση μία μέρα από Δευτέρα έως Πέμπτη το μεσημέρι! Μα όμως τις καθημερινές εργάζομαι, να αφήσω τη δουλειά μου για να πάω για φαγητό? Και στην τελική ΕΓΩ θα αποφασίσω την ώρα που θα φάω γιατί ΕΓΩ είμαι ο πελάτης κι ΕΓΩ πληρώνω. Η απάντηση που έλαβα ήταν του στυλ «και τι να σου κάνω εγώ! Και... όλοι τώρα θυμηθήκατε να χρησιμοποιήσετε τα κουπόνια» κλπ. Λοιπόν, επειδή πλέον έχει παραγίνει το κακό να σας πω το εξής: Υπάρχουν πάρα πολλά μαγαζιά που διαθέτουν ωραίο φαγητό και χώρο και κυρίως πολύ καλή εξυπηρέτηση. Μεγάλος ο ανταγωνισμός εν μέσω κρίσης και προφανώς γι' αυτό αποφασίσατε να διαφημιστείτε στο golden deals, γιατί εδώ που τα λέμε αν ήσασταν γεμάτοι κάθε μέρα ...δεν θα θέλατε να φέρετε κι άλλους πελάτες με την προσφορά χρεώνοντας του τα μισά. Όταν όμως αποφασίζετε να μπείτε στο κολπάκι της προσφοράς φροντίστε να τηρείτε τους όρους όπως και ο πελάτης. Αν βγάζετε προσφορά μέχρι τις 10 του μήνα κι εγώ τηλεφωνήσω για κράτηση στις 7 και είστε κλεισμένοι μέχρι και τις 10 είναι δικό σας πρόβλημα! Να τσακιστείτε να μου βρείτε τραπέζι για την πρώτη διαθέσιμη ημερομηνία εφόσον παίρνω εντός του χρόνου που ισχύει η προσφορά. Γιατί και τα χρήματά μου πήρατε και δεν με εξυπηρετήσατε ποτέ. Επομένως, τα 25? που χρεώθηκα θα τα βάλετε όλα στην τσέπη χωρίς κανένα κόστος! Κατάθεση για δωρεά έκανα??
Και τελειώνοντας, θα σας δώσω και μια συμβουλή: Tα μπάζα που έχετε για να απαντάνε στο τηλέφωνο, που είτε τα φέρατε από κανένα λιμάνι είτε από κανένα βουνό με ιθαγενείς που είναι ακόμα στο πρώτο στάδιο μετάλλαξης από τους πιθήκους, επιστρέψτε τα εκεί που ανήκουν! O καθένας στο είδος του..
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ