tromaktiko: «Τη Θεοδωρίδου τη σέβομαι και τη στηρίζω»

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

«Τη Θεοδωρίδου τη σέβομαι και τη στηρίζω»



«Τη Θεοδωρίδου τη σέβομαι και τη στηρίζω»
Για την πρώην σύντροφο και σύζυγό του Νατάσσα Θεοδωρίδου μίλησε ο πλαστικός χειρουργός Ανδρέας Φουστάνος:
«Την πρώην γυναίκα μου και μητέρα της κόρης μου τη σέβομαι και την παραδέχομαι, περισσότερο και από πολλούς άλλους που είναι
κοντά της. Την έχω στηρίξει και ακόμη και σήμερα αν χρειαστεί, θα το κάνω».
Ο κ. Φουστάνος σχολίασε στην εκπομπή Κους Κους όπου φιλοξενήθηκε η συνέντευξή του, και μια παλαιότερη δήλωσή του ότι παντρεύτηκε κάποτε «κάποια από τα μπουζούκια» εξήγησε: «Δεν είπα ποτέ κάτι υποτιμητικό, αλοίμονο. Απλά εξήγησα ότι δεν ήταν συνηθισμένος ο συγκεκριμένος γάμος, δηλαδή ο γάμος ενός γιατρού με μία τραγουδίστρια. Ήταν δυο διαφορετικοί κόσμοι που ενώθηκαν. Υπάρχει ας πούμε ένα… κατεστημένο. Ότι ένας γιατρός πρέπει να παντρεύεται μια γυναίκα μορφωμένη, με χρήματα και όχι άτομα της σόου μπιζ. Εγώ είμαι άνθρωπος που θα ερωτευόμουν και λαϊκή κοπέλα, κομμώτρια ή από πάγκο της λαϊκής».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!