tromaktiko: Πένθος σε όλη την Ελλάδα

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Πένθος σε όλη την Ελλάδα



Θέλω με αυτό το μηνυμα να εκφρασω μεσα απο την ψυχη μου τα θερμα μου συλληπητηρια στους γονεις των αδικοχαμενων αυτων παιδιων.Παραλληλα ομως μου "βγαινει" και οργη.
- Ποναω οταν χανονται νεα παιδια!
- Ποναω οταν γνωριζω οτι αυτα τα παιδια "επεσαν" την ωρα που βγηκαν για να υπερασπισουν την ασφαλεια μου και την ασφαλεια της οικογενειας μου!
- Ποναω ακομα περισσοτερο οταν ξερω οτι δεν υπαρχουν νομοι στην Ελλαδα και δεν λειτουργει τιποτα.
Και Τελος ΠΟΝΑΩ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΞΟΡΓΙΖΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΚΑΙ <<..... ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ
Να βγει λοιπον ο ΚΥΡΙΟΣ Πολιτικος που το ειπε και να ανακηρυξει σε ηρωες της συγχρονης Ελληνικης Ιστοριας αυτα τα δυο παιδια...!!!

http://morals-n-anagnostis.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!