tromaktiko: Σχετικά με: "Κερατιώτες βάλατε τον κόσμο εναντίον σας"

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Σχετικά με: "Κερατιώτες βάλατε τον κόσμο εναντίον σας"



Φιλε απο την Κερατέα επειδη και εγω μενω εκει κοντα,ξερουμε πλεον οτι η κατασταση εχει ξεφυγει.
Καθημερινα χιλιάδες κόσμος ταλαιπωρειται αφου κλείνετε μονίμως την Λαυρίου. ο αγώνας σας πλεον εχει παρει την μορφη βεντέτας με τις αστυνομικές δυνάμεις και το ξέρεις καλα οι μολότοφ και τα χημικα πεφτουν βροχη και να σου πω κατι και εγω απο χωριο ειμαι αλλα μολότοφ δεν ξερω να φτιάχνω. Έχετε χάσει την ουσια και σας κυριευει το μίσος. Εννοείται οτι ουτε και εγω θα ηθελα χυτα στο σπιτι μου αλλα καπου πρεπει να γινουν στο τέλος και με το να οργανωνονται και να φανατίζονται νεοι ανθρωποι με αυτον τον τροπο εφερε την κατασταση εκτός ελεγχου πια και όποιος κατάλαβε... κατάλαβε.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!